Na chuj mi taki internet?

Data: 2012-01-23 12:30:20
Autor: Mirek
Na chuj mi taki internet?
On 23 Sty, 16:48, "Palipies" <p...@pies.pl> wrote:
W ktorym nic nie bedzie mozna obejrze, posluchac ani przeczytac?
Pierdole. Rezygnuje z takiego neta.

Nie pierdol. Play na karte plus nocny transfer, w wersji paranoid
możesz doładowywać zdrapkami za gotówkę.
Na ichnich 4 Mbit XviDy całkiem znośnie się ściąga.

Data: 2012-01-23 21:36:46
Autor: jadrys
Na chuj mi taki internet?
W dniu 2012-01-23 21:30, Mirek pisze:
[...]

Nie za bardzo się orientujesz - pre-paid w Play ma ograniczenie transferu do 1 Mb/s.

Data: 2012-01-23 21:58:11
Autor: Grzegorz Z.
Na chuj mi taki internet?
Mirek napisał:

[...]

Naiwny jesteś. Wystarczy ustalić gdzie kupiono dany kod doładowujący i
przejrzeć monitoring z tamtego miejsca :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-23 13:30:19
Autor: Mirek
Na chuj mi taki internet?
On 23 Sty, 21:58, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Mirek napisał:

> Nie pierdol. Play na karte plus nocny transfer, w wersji paranoid
> możesz doładowywać zdrapkami za gotówkę.

Naiwny jesteś. Wystarczy ustalić gdzie kupiono dany kod doładowujący i
przejrzeć monitoring z tamtego miejsca :)

Satelitarny chyba, przy kioskach znajdujących się poza centrum miast
zazwyczaj nie ma monitoringu.
Poza tym wymagałoby to już interwencji organów ścigania, a podobno
cała awantura jest o to, że koncerny wydawnicze chcą mieć dostęp do
danych osobowych piracących użytkowników od isp z pominięciem tychże
organów,  zapewne po to by wysłać im ugodowe faktury za pobrany
content.
W takim przypadku dostaną odpowiedź BMT i dadzą se spokój. :)

Na chuj mi taki internet?