Na co PiS wydaje nasze podatki?

Data: 2017-04-29 19:39:35
Autor: prezydent San Escobar
Na co PiS wydaje nasze podatki?
Co można dostrzec, patrząc na fotografię marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego
(62 l.)? Okazuje się, że odpowiedź wcale nie jest oczywista! Otóż wynajęty
przez Kancelarię Sejmu i opłacany z naszych podatków adwokat dowodzi, że
zdjęcia sprzed 12 listopada 2015 r. nie przedstawiają marszałka Kuchcińskiego,
ale jedynie Marka Kuchcińskiego!

Wyjaśniamy: fotografia pochodzi z października 2015 r., gdy Kuchciński był
jeszcze wicemarszałkiem Sejmu. Miesiąc później był już marszałkiem. Czy przez
ten czas się zmienił?

Absolutnie nie! Ale nie dla adwokata Mazura! Ten zarzuca nam ,,niedopuszczalną
manipulację" oraz ,,próbę przedstawienia nieprawdziwego wizerunku". To z kolei
zdaniem mecenasa jest pomówieniem. Adwokat powołuje się przy tym na wyrok Sądu
Najwyższego z... 1933 roku!

"Umieszczanie zdjęcia przedstawiającego wizerunek Marka Kuchcińskiego sprzed 12
listopada 2015 r. jako ilustracji do wskazanego artykułu dotyczącego Marszałka
Sejmu było by (pisownia oryginalna - red.) niedopuszczalną manipulacją oraz
próbą przedstawienia nieprawdziwego wizerunku" - czytamy w piśmie mecenasa
Mazura.

Wielu pamięta pewnie scenę z filmu ,,CK Dezerterzy", gdy leżący w szpitalu
Oberleutnant von Nogay po raz kolejny pytany, czy na obrazku na pewno widzi
kurę, rzuca w końcu, że ,,to jest osioł". Nie wiadomo, co zobaczyłby von Nogay,
gdyby pokazywać mu zdjęcia Marka Kuchcińskiego sprzed 12 listopada 2015 r., ale
może to i lepiej. Pomysły współpracowników marszałka prześcigają nawet filmową
fikcję!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-30 08:09:44
Autor: Ciemny Lud
Na co PiS wydaje nasze podatki?
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:frj9gc1kda4gfa5c89vu6grvifcvilub1d4ax.com...
[...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Marek_Kuchci%C5%84ski

Uzyskał wykształcenie średnie. Od 1974 do 1978 studiował historię sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, której nie ukończył[1]. W 1978 został absolwentem Pomaturalnego Studium Ogrodnictwa. W młodości związany z subkulturą hipisów[2]. Od 1979 do 1991 prowadził rodzinne gospodarstwo ogrodnicze.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/hodowca-papryki-ma-dosc-obludy-pis/pl0t8qq

Hipis cztery lat studiował, indeksu nie wyjmował! ;-) Ogrodnik choćby mu facjatę na marszałka podretuszowali zawsze pozostanie badylarzem!

CL

Data: 2017-04-30 12:53:23
Autor: Pajdak

--

Proponuję wziąć po lupę kolejnych PiS-owskich orłów i np. sprawdzić czy Jojo
to złodziej czy już PiS-owska szycha?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-02 12:14:57