Na co będzie III wojna światowa.

Data: 2015-01-29 09:33:22
Autor: Michał Szatański
Na co będzie III wojna światowa.
 Einstein: "Nie wiem na co będzie III wojna światowa, ale wiem, na co będzie IV - na kamienie i pałki ( oryg. maczugi)."

 Ja wiem na co będzie 3 wojna światowa - na łuki.

 M.

Data: 2015-01-29 19:08:02
Autor: guruzkrzaków
W dniu 2015-01-29 o 18:33, Michał Szatański pisze:
  Einstein: "Nie wiem na co będzie III wojna światowa, ale wiem, na co będzie IV - na kamienie i pałki ( oryg. maczugi)."

  Ja wiem na co będzie 3 wojna światowa - na łuki.

  M.

Na fiuty? Biorąc pod uwagę wszechobecny w mediach seks będący narzędziem oddziaływania na psychikę jest to bardzo prawdopodobne...;)

Data: 2015-01-29 11:13:28
Autor: Michał Szatański
W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 19:08:11 UTC+1 użytkownik guruzkrzaków napisał:
> [...]
Na fiuty? Biorąc pod uwagę wszechobecny w mediach seks będący narzędziem oddziaływania na psychikę jest to bardzo prawdopodobne...;)

 Popierdoliłeś grupy.

Data: 2015-01-30 05:28:36
Autor: MarkWoydak

--

Ot wizjoner! Co ty jeszcze tu robisz? Startuj na prezydeneta!

MW

Data: 2015-01-29 22:26:07
Autor: Michał Szatański
W dniu piątek, 30 stycznia 2015 05:35:02 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
[...]

 Podpowiedział Ci to twój kompleks?

Data: 2015-01-30 14:41:28
Autor: Patriota
W dniu 2015-01-30 o 05:28, MarkWoydak pisze:
[...]

Tryumfalne? A może na pomniki, a konflikt zapoczątkuje, mający słabość do postumentów i drażnienia ludzi  J. Kaczyński?

Na co będzie III wojna światowa.