Na co choruje ten Dziedziczak?

Data: 2011-10-17 18:58:30
Autor: Grzegorz Z.
Na co choruje ten Dziedziczak?
Czy na to samo na co Maciuś z Klanu?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10486598,Walka_o_krzyz___cd__Klotnia_w_Polsacie__Nowicka_wyszla.html

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-17 19:02:42
Autor: oyster
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Czy na to samo na co Maciuś z Klanu?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10486598,Walka_o_krzyz___cd__Klotnia_w_Polsacie__Nowicka_wyszla.html

No faktycznie - baba ma coś z "garnkiem". Zamiast dyskutować obraża się jak dziecko, tupie i histeryzuje. Żałosny widok.
A zarazem komiczny.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:07:11
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

[...]

Ale jest władna zdjąć krzyż.

Data: 2011-10-17 19:16:04
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

A nich sobie zdejmuje - krzyż, majtki, cokolwiek, skoro jest takim kretynem, który uważa, ze nie ma ważniejszych spraw w sejmie do przedyskutowania.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:18:43
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Menora w miejscu krzyża w Sejmie też by ci nie przeszkadzała?

Data: 2011-10-17 19:59:52
Autor: oyster

oyster napisał:

[...]

To by było jeszcze głupsze. I bez sensu - bo niby po co?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 20:24:49
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

A ze względu na wielowiekową gościnność chociażby.

Data: 2011-10-17 20:33:43
Autor: oyster
[...]

Masz jeszcze jakies "argumenty"?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 20:34:33
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

[...]

Mam zawsze o jeden więcej.

Data: 2011-10-17 20:29:16
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

No po to samo, po co ten krzyż, a i bardziej by pasowała, bo po obradach większość posłów idzie do synagogi...

boukun

Data: 2011-10-17 20:32:50
Autor: oyster
Użytkownik - boukun napisał:
...... a i bardziej by pasowała, bo po obradach
większość posłów idzie do synagogi...

boukun

No chyba, ze tak. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:24:25
Autor: Bogdan Idzikowski

oyster napisał:

[...]

Oczywiście, że są ważne sprawy w Sejmie. Niektórym ludziom przeszkadza krzyż w Sejmie, innym nie. Temat został wywołany i nie jest taki błahy, jak to niektórzy chcą wmówić. Chodzi o przestrzeganie prawa i konstytucji.
Co do zachowania p. Nowickiej - nie oglądałem, nie komentuję.

Data: 2011-10-17 19:26:49
Autor: oyster

oyster napisał:

[...]

No dobra - zdejmujemy. Przybędzie od tego miejsc pracy? Autostrad? Podatki się same obniżą?
Do roboty wały! A nie brandzlować się krzyżem! Ja płacę podatki na te poselskie mendy!
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:30:03
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Od zakazu handlu 15 sierpnia ile przybyło tych "miejsc pracy"?

Data: 2011-10-17 20:28:11
Autor: boukun

oyster napisał:

[...]

Widać nie ma, skoro PiSomatołectwo rozgrzane jest do czerwonosci, żevby ten krzyż tam wisiał...
Ściagnęliby w nocy... i byłoby po krzyku...

boukun

Data: 2011-10-17 20:26:56
Autor: boukun

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7hn3h$qea$1news.onet.pl...
[...]

Jak jej czubek nawiedzony do głosu nie dał dojść io wciskał na siłę telewidzom ciemnotę, że większość jest chrześcijańska i z tego powodu krzyż  w sejmie powinien być...
A co to kurwa, sejm to kosciół? Sejm reprezentuje także mnie, nie wierzacego i ten krzyż tam wiszący obraża moje uczucia...

boukun

Data: 2011-10-17 22:14:48
Autor: Kaczysta
[...]

Nic dziwnego - ona od młodości jest zażartą lewaczką. Zresztą - tak została wychowana - w domu twardogłowych ideologów i funkcjonariuszy komunistycznych, niezwykle "zasłużonych" w zwalczaniu kościoła katolickiego w Polsce.
AZ

Data: 2011-10-17 19:22:33
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:16e6difom4t63$.154bfffh4divm.dlg40tude.net...
Czy na to samo na co Maciuś z Klanu?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10486598,Walka_o_krzyz___cd__Klotnia_w_Polsacie__Nowicka_wyszla.html

Sama przynależność do picu gwarantuje trafność diagnozy.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-10-17 19:24:14
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Zdaje się, ze kiedyś głosowałeś na PiS. Wyprzesz się? :-P
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:25:18
Autor: Grzegorz Z.
oyster napisał:

[...]

A ja kiedyś byłem katolikiem. I co z tego?

Data: 2011-10-17 19:28:34
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

To, że niektórzy zamiast na starość zmądrzeć, głupieją jeszcze bardziej. I na dodatek dziecinnieją.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 19:29:09
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Przynajmniej nie grozi mi legendarne "nawrócenie na łożu śmierci".

Data: 2011-10-17 19:57:41
Autor: oyster

oyster napisał:

[...]

Ale założyć byś się nie założył.
Zresztą - nie takim jak ty rura miękła. Ale to żaden wstyd - każdy ma prawo się nawrócić, każdy ma prawo się "odwrócić", tylko dlaczego jedni drugim z dziwnych względów potrzebują zamknąc gęby i oczy, tego nie rozumiem. Jedni i drudzy to tacy sami idioci, tylko pomalowani w "lustrzane" kolorki.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 20:23:57
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Limit nawróceń w moim życiu już wyczerpałem, Numerku.

Data: 2011-10-17 20:27:07
Autor: oyster
[...]

Nawróceń? A może tu chodzi o dekonspirację, jak w przypadku pana Kotlinskiego, hę?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 20:52:21
Autor: oyster
oyster napisał:

[...]

No dobsz, ale czy to jest powód, aby tak zajadle tępić to, co wielu ludziom jest tak potrzebne? Lub też nawet jeżeli nie dziś, to w chwili ostatecznej, jednak będzie?
Znam takie przypadki "nawróceń" i zauważyłem, że wiązały się zazwyczaj z jednostkowymi... komplikacjami, zazwyczaj na tle osobistym o głębokim (albo i nie) podłożu psychologicznym - a to jeden był w seminarium i chciał na proboszcza, ale wada strun głosowych i kiepski słuch muzyczny nie pozwalały mu nie tylko na poprawny śpiew, ale i głośną i wyraźną mowę - obraził się, rzucił ten stan przedduchowny i odtąd o klerze wyrażał się per "klechy", drugi, łamiąc zasady - nawiązał kontakt z panienką i chciał być żonatym proboszczem - j/w - "klechy", a i (nie wszystkim tutejszym) znany i oczywisty jest przypadek czołowego, podstarzałego już stachanowskiego wyrobnika grupowego Jacusia, który poprzez jakieś zadry z proboszczem przy okazji zejścia jacusiowego ojca, nagle też doznał "nawrócenia" w iście bolszewicko-enkawudowskim  stylu i uprawia zemstę od rana do nocy. Wyjątkowy pojeb.
A ciebie co "nawróciło"?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-17 20:57:10
Autor: Grzegorz Z.

oyster napisał:

[...]

Lektura dwóch podręczników ze szkoły średniej - jednego do biologii,
drugiego do chemii organicznej.

Data: 2011-10-17 19:26:41
Autor: Przemysław W
Na co choruje ten Dziedziczak?
Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał

Zdaje się, ze kiedyś głosowałeś na PiS. Wyprzesz się? :-P

Nie wypieram się. Głosowałem na pic w 2005. Już po trzech miesiącach tego żałowałem.

Przemek

Data: 2011-10-17 19:32:35
Autor: oyster
[...]

:-)
Ja na PiS nie głosowałem nigdy. I nigdy tego nie żałowałem.