Na co czekamy - REDUX

Data: 2009-04-07 12:16:03
Autor: dziki
Na co czekamy - REDUX
Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:grcp3n$m2a$1inews.gazeta.pl...

Co tam w waszych kalendarzykach czeka na premierę?

Bioshock 2
Trine (z ciekawosci co z tego wyjdzie)
BG&E 2 (tylko kiedy?)
jakas porzadna Onimusha, bo od czasow 2ki nic sensownego IMO nie bylo

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-07 12:32:34
Autor: Catalyst
Na co czekamy - REDUX

"dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote in message news:grf952$605$1news.dialog.net.pl...
Bioshock 2
Trine (z ciekawosci co z tego wyjdzie)
BG&E 2 (tylko kiedy?)
jakas porzadna Onimusha, bo od czasow 2ki nic sensownego IMO nie bylo

O tak - BIO2 jak moglem zapomniec.
A czy jesli po raz kolejny zapytam CZEMU NA XO nie robią platformówek pokroju JAKów czy SLYów to ktoś mi odpowie? Ostatni tytuł w jaki grałem i mi się podobało to KUNG_FU panda - LEGOsów nie trawię jakoś

Data: 2009-04-07 13:58:08
Autor: dziki
Na co czekamy - REDUX
Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:grfa43$4vr$1inews.gazeta.pl...

A czy jesli po raz kolejny zapytam CZEMU NA XO nie robią platformówek pokroju JAKów czy SLYów to ktoś mi odpowie?

ja Ci odpowiem: ...bo na ps3 tez ich nie robia, hehe. Poza LBA i jakims Ratchetem to posucha, ze hoho...

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-07 14:04:04
Autor: Catalyst
Na co czekamy - REDUX

"dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> wrote in message news:grff4e$aig$1news.dialog.net.pl...
ja Ci odpowiem: ...bo na ps3 tez ich nie robia, hehe. Poza LBA i jakims Ratchetem to posucha, ze hoho...

Jakiś porąbany trend - takiego SLY4 bym brał (prawie) na ślepo (prawie bo musiałby być w formie poprzednich części).
To samo JAKi - a kto pamięta PANDEMONIUM z PSX? MIÓÓÓÓÓÓD

Na co czekamy - REDUX