Na co do kina ?

Data: 2009-07-16 00:16:34
Autor: Zenon Zygzak
Na co do kina ?
Witajcie kochani wiem nie jestem na bieżąco i nie wiem,  co teraz w kinie leci, ale chciałbym się w końcu na coś wybrać co polecacie ?

Data: 2009-07-16 17:10:25
Autor: Kot Prezydenta
Na co do kina ?

Użytkownik "Zenon Zygzak" <zigzak09@gmail.com> napisał w wiadomości news:h3lkfh$k7j$3news.onet.pl...
Witajcie kochani wiem nie jestem na bieżąco i nie wiem,  co teraz w kinie leci,

to sprawdź, google podpowiedzą co leci w kinie u ciebie

ale chciałbym się w końcu na coś wybrać co polecacie ?

radziłbym, jak już nauczyłes się korzystać z grup dyskusyjnych (o cyzm na innych grupach) nie produkować postów na siłę, nie ma za to punktów

Na co do kina ?