Na co id± Twoje pieni±dze

Data: 2012-07-25 15:40:56
Autor: K.S.
Na co id± Twoje pieni±dze
http://makro.pb.pl/2641151,37886,na-co-ida-nasze-podatki-br

Czy wiesz że w tym roku aż 2 zł i 17 groszy zabior± ci na Fundusz Ko¶cielny?

Data: 2012-07-25 20:19:29
Autor: t-1
Na co id± Twoje pieni±dze

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:juot0v$djt$1inews.gazeta.pl...
http://makro.pb.pl/2641151,37886,na-co-ida-nasze-podatki-br

Czy wiesz że w tym roku aż 2 zł i 17 groszy zabior± ci na Fundusz Ko¶cielny?

Dziesi±tki tysięcy zł. wydano na twoj± edukację.
To s± stracone pieniadze.

t-1

Data: 2012-07-25 21:41:48
Autor: K.S.
Na co id± Twoje pieni±dze
Użytkownik "t-1" <no@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jupdat$9t2$1pippin.nask.net.pl...

| Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

| Dziesi±tki tysięcy zł. wydano na twoj± edukację.
| To s± stracone pieniadze.
|
| t-1
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Oho, umiesz pisać (durnoty).
Ćwicz tę umiejętno¶ć - z czasem uda ci się napisać co¶ sensownego..Głowa do góry. Nie załamuj się.

Data: 2012-07-26 00:19:21
Autor: Kaczysta
Na co id± Twoje pieni±dze
I dobrze - jestem członkiem ko¶cioła Adwentystów i dzięki temu ten ko¶ciół dostanie dotację.
Nie zapominajmy, ze z funduszu ko¶cielnego korzysta nie tylko KK, ale także wszystkie ko¶cioły zarejestrowane w Polsce. Także żydowskie grupy wyznaniowe.
AZ

Użytkownik "K.S."  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:juot0v$djt$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2012-07-26 08:23:56
Autor: Trybun
Na co id± Twoje pieni±dze
W dniu 2012-07-25 15:40, K.S. pisze:
http://makro.pb.pl/2641151,37886,na-co-ida-nasze-podatki-br

Czy wiesz że w tym roku aż 2 zł i 17 groszy zabior± ci na Fundusz Ko¶cielny?

I jest to jawne q**estwo. Nie jedyne zreszt± w tym kraju.

Data: 2012-07-26 10:45:48
Autor: K.S.
Na co id± Twoje pieni±dze
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:juqnrk$uvm$2node1.news.atman.pl...

| I jest to jawne q**estwo. Nie jedyne zreszt± w tym kraju.
Ale nie powiesz chyba tego Trybunie o 407 zł które zabior± ci w tym roku na składkę do UE?

Data: 2012-07-26 11:51:51
Autor: Trybun
Na co id± Twoje pieni±dze
W dniu 2012-07-26 10:45, K.S. pisze:
> [...]
| >

| I jest to jawne q**estwo. Nie jedyne zreszt± w tym kraju.
Ale nie powiesz chyba tego Trybunie o 407 zł które zabior± ci w tym roku na

Ale nie zapominam także o tym że te składki przyczyniaj± się do tego że w mogę dojechać w 90% rejonów kraju po asfaltowych drogach. Do tego że dyrektywy tego zła koniecznego zapobiegaj± całkowitemu zawłaszczeniu kraju przez garstkę wiecznie nienażartych ryjów kapitalistów. Bez bez nadzoru Unii przeciętny Polak byłby już całkowicie nikim w swoim kraju.

Data: 2012-09-14 03:11:05
Autor: Przemysław W
Na co idÄ… Twoje pieniÄ…dze
K.S.:
http://makro.pb.pl/2641151,37886,na-co-ida-nasze-podatki-br

Ta lista nie obejmuje publicznych wydatkow zwiazanych z utrzymaniem
mafii takiego jednego rudego ch... z Gdanska.

"Chciałbym, żebyśmy wrócili do prostej, niewymagającej żadnych nakładów idei, która jest oczywista, i dlatego nikt w Polsce nie rozumie, dlaczego nie jest realizowana. Idei władzy skromnej, pozbawionej zbędnych przywilejów, idei taniego państwa. (...)

Chcę państwu uświadomić, że ograniczenie przywilejów władzy – finansowych, instytucjonalnych, budujących zbędny komfort, obcinanie bizantyjskich kosztów, przywilejów czasami absurdalnych, jak sławny bilet tramwajowy za darmo dla posła i posłanki, chociaż, jak wiadomo, rzadko kiedy Polak ma okazję zobaczyć w tramwaju parlamentarzystę. […] Chciałbym państwa zapewnić, że te przywileje, materialne przywileje władzy, przestaną drażnić Polaków, bo znikną."

- Donald Tusk

W przyszłym roku czeka nas kolejna fala kryzysu - prognozuje rząd. I pewnie dlatego w tym roku daje sowite premie, oczywiście tylko swoim... Ledwo minęło sześć miesięcy tego roku, a premier Donald Tusk (55 l.) i ministrowie już rozdali nagrody swoim urzędnikom. W sumie poszło na nie z naszych podatków 19,8 miliona złotych! Niechlubnym rekordzistą w rozdawnictwie naszych podatków jest szef resortu rolnictwa. Nagrodzeni przez niego urzędnicy dostali średnio po 3673,1 zł

– Przewidujemy (...) dalsze spowolnienie gospodarki polskiej, ale nie dramatyczne, i trudne, ale dość stabilne czasy w przyszłym roku – mówił zawile Jacek Rostowski (61 l.), komentując kilka dni temu projekt budżetu na 2013 rok. Pewnie chodziło mu o to, że dla Polaków to będą czasy trudne, ale dla niego oraz całej biurokracji, wciąż stabilne.

I rzeczywiście. Premier dał ministrom przykład: nagradzamy! W kancelarii Donalda Tuska (55 l.) na nagrody i premie tylko w tym roku poszło już 853 136 zł. Otrzymało je 392 podwładnych szefa rządu. Oznacza to, że każdy nagrodzony dostał średnio 2176 zł. – Najwyższa wypłacona nagroda wyniosła 18 759,96 zł brutto i była to nagroda jubileuszowa za 30 lat pracy – dodaje Kancelaria Premiera. Ciekawe, czy premie dostały też osoby, które powinny się zajmować takimi aferami, jak Amber Gold?

W ślady premiera Tuska szybko poszli jego ministrowie. Szefowie resortu rolnictwa – najpierw Marek Sawicki (54 l.), a następnie Stanisław Kalemba (65 l.) – dali nagrodzonym średnio po 3673 zł. – Otrzymali je pracownicy, którzy wykazali się dużym zaangażowaniem i osiągnęli najlepsze rezultaty w pracy zawodowej – wyjaśnia Małgorzata Książyk z Ministerstwa Rolnictwa. Czy to ci, którym podlegają agencje rolne i nadzór nad spółkami związanymi z rolnictwem, gdzie kwitnie zatrudnianie partyjnych kolegów, ujawnione dzięki opublikowaniu słynnych taśm PSL?

Minister transportu Sławomir Nowak (38 l.) pochwalił się, że łączna kwota wypłaconych nagród wyniosła 2 396 176 zł brutto (średnio 2562,7 zł na nagrodzonego urzędnika). – Dla porównania podaję, że w analogicznym okresie roku 2011 pracownicy byłego Ministerstwa Infrastruktury otrzymali nagrody w kwocie 2.504.474 zł brutto – tłumaczy rzecznik ministra Mikołaj Karpiński. No tak, w końcu bajzel na kolei wciąż jest, a autostrad dalej nie ma – więc i nagrody być muszą tak samo, jak w poprzednich latach...

Co gorsza, mamy dopiero wrzesień i do końca roku daleko. A to oznacza, że hojnie rozdający nasze pieniądze ministrowie będą mieli jeszcze okazję przyznać swoim podwładnym kolejne nagrody. Tym bardziej, że urzędnicy premie mają zapisane w umowach. Gdzie jak gdzie bowiem, ale w rządzie obowiązuje stara zasada: czy się stoi, czy się leży, praca, pensja i premia się należy.

http://www.fakt.pl/Urzednicy-dostali-nagrody-za-pol-roku-W-ministerstwach-juz-dali-nagrody-za-2012-rok-Tusk-rozdal-nagrody-urzednikom-,artykuly,177134,1.html

Na co id± Twoje pieni±dze