Na co komu taka Polska?

Data: 2013-01-29 00:45:54
Autor: jr
Na co komu taka Polska?
Na co Pilsudskiemu była ta Polska? Żeby ja spartaczyc?
W 1918 roku Niemcy stworzyli w Europie Wschodniej kilka panstw buforowych, żeby się odgrodzic od bolszewii. Pilsudski pozostawil pod progiem domu wscieklego psa.
Czy nie lepiej było nam siedziec pod cywilizowanymi zaborami? Nikt nas nie wywozil do lagrow, co najwyzej do dzikich krajow, skad niejeden Polak wrocil z naukowym dyplomem.
:
Pod cywilizowanymi zaborcami Polacy pielegnowali swoja kulture i swoje tradycje. Pod sowieckim zaborem zaczeli gromadnie pluc na zamordowana matke, tudziez na jej wykletych zolnierzy. Dzisiaj uwazaja się za pokolenie JPII, w rzeczywistosci sa pokoleniem dzieciobojcow. Wszak ich prawdziwym ojcem jest enkawudzista w 'polskim' mundurze.

Data: 2013-01-29 06:27:57
Autor: jan kowalski
Na co komu taka Polska?
[...]

I sluzba w wojsku carskim 15 lat, bylo fajnie, wiadomo ze wszystko co
fajne kiedys sie skonczy.

Data: 2013-01-29 15:43:35
Autor: miś z okienka
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "jan kowalski" <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3eb4f7a-a072-4fb4-8602-2367a61237a0b11g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

lepiej 15 niz 2-3 lata w gulagu zwanym LWP.

Data: 2013-01-29 10:33:39
Autor: No pasaran
Na co komu taka Polska?
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke72jn$t2v$1node1.news.atman.pl...
Na co Pilsudskiemu była ta Polska? Żeby ja spartaczyc?
W 1918 roku Niemcy stworzyli w Europie Wschodniej kilka panstw buforowych,
żeby się odgrodzic od bolszewii.

Gdyby się chcieli odgrodzić od bolszewii, to by Lenina, Marxa i Róży Luxemburg nie spłodzili...
A i Piłsudskiego na Polskę wypuścili, jak dzisiaj Donka...

Niemcy to kolebka tego twojego bolszewizmu...

Data: 2013-01-29 11:34:04
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-29 00:45, jr pisze:
Pod cywilizowanymi zaborcami Polacy pielegnowali swoja kulture i swoje
tradycje.

Tak tak, szczęście pana Drzymały czy dzieci wrzesińskich było niewyobrażalne pod germańskim panowaniem.

Data: 2013-01-29 14:18:24
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke88j4$jru$1node2.news.atman.pl...

| Tak tak, szczęście pana Drzymały czy dzieci wrzesińskich było
| niewyobrażalne pod germańskim panowaniem.

Kiedys ukrywalismy dziecko przed jugendamtem. Ja mu czytalem polskie ksiazeczki, tylko... po co? Za lat kilkanascie wezmie do reki Trybune, albo Wyborcza i gowno z mozgu! Czy nie lepiej wyrosc na porzadnego Niemca?
Najpierw trzeba byc czlowiekiem, a dopiero potem Polakiem.

Data: 2013-01-29 15:05:45
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-29 14:18, jr pisze:
> [...]

Wyborcza i gowno z mozgu! Czy nie lepiej wyrosc na porzadnego Niemca?
Najpierw trzeba byc czlowiekiem, a dopiero potem Polakiem.

Porządny Niemiec.... Weź sobie nie żartuj. Jak myślisz, dlaczego większość schwytanych szkopskich żołnierzy w czasie wojny zarzekała się że jest Austriakami?

Data: 2013-01-29 15:28:55
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke8m2m$h76$2node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Porządny Niemiec.... Weź sobie nie żartuj. Jak myślisz, dlaczego
| większość schwytanych szkopskich żołnierzy w czasie wojny zarzekała się
| że jest Austriakami?

Niemcy przeprowadzili defaszyzacje i dekomunizacje. Sa dzisiaj porzadnym narodem.

Data: 2013-01-29 15:40:47
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-29 15:28, jr pisze:

> [...]
| że jest Austriakami?

Niemcy przeprowadzili defaszyzacje i dekomunizacje. Sa dzisiaj porzadnym

Na czym to polegało? Co robił Teodor Oberlander na ministerialnym stanowisku? No chyba że miałeś defaszyzację w NRD,.. Tu faktycznie przeprowadzono ją z cała stanowczością.

Data: 2013-01-29 16:07:39
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke8n4f$ie0$3node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-29 15:28, jr pisze:
| > |
| > |

| Na czym to polegało? Co robił Teodor Oberlander na ministerialnym
| stanowisku?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Theodor_Oberl%C3%A4nder
Od listopada 1940 służył w Abwehrstelle Krakau jako oficer odpowiedzialny za sprawy ukraińskie. Wtedy przebywał również kilkakrotnie we Lwowie w związku z repatriacją Niemców z tego miasta realizowaną w ramach akcji Heim ins Reich.

W roku 1941 był oficerem łącznikowym ukraińskiego batalionu Nachtigall. Wbrew upowszechnianej w latach 1959-89 wersji sowieckiej żołnierze batalionu nie brali udziału w nocy z 3 na 4 lipca 1941 w aresztowaniu profesorów lwowskich i w ich egzekucji[3].

[...]

Oberländer był organizatorem i pierwszym dowódcą Oddziału Specjalnego Bergmann. Współpracował wówczas blisko z gen. Ernstem Köstringiem. W latach 1942 i 1943 opracował dwa memoriały, w których sprzeciwiał się polityce Ericha Kocha wobec Ukraińców, prowadzonej w Reichskommissariat Ukraine. W czerwcu 1943 opracował memorandum Przymierze czy eksploatacja nt. polityki niemieckiej na Wschodzie. Heinrich Himmler chciał go postawić za to przed sądem wojennym. Uratowała go przed tym interwencja Köstringa. Oberländer musiał jednak zrzec się komendy nad Oddziałem Bergmann i został zwolniony ze służby w Wehrmachcie.

Tak go kochali nazisci... Do STASI rowniez sie nie nadawal, skoro mu dali dozywocie (na szczescie zaocznie).

Data: 2013-01-30 13:14:54
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-29 16:07, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-01-29 15:28, jr pisze:
| > |
| > |

> [...]

służby w Wehrmachcie.

Tak go kochali nazisci... Do STASI rowniez sie nie nadawal, skoro mu dali

No i doczytałeś się "prawdy" w necie.. Tak samo jak obecnie o Che. Tak się składa że ja życiorys p. Teodora znam. "Oficer łącznikowy"... Wiesz jak ten niesławny batalion wykańczał ludzi - pięciokilowym młotem w głowę, mało kogo trzeba było dobijać.

Data: 2013-01-30 13:30:06
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keb32m$uk9$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > | > |
> [...]
| > | > |

| > |

| No i doczytałeś się "prawdy" w necie.. Tak samo jak obecnie o Che. Tak
| się składa że ja życiorys p. Teodora znam.

Z radzieckiej kroniki filmowej?

Data: 2013-01-31 10:19:38
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-30 13:30, jr pisze:
| No i doczytałeś się "prawdy" w necie.. Tak samo jak obecnie o Che. Tak
| się składa że ja życiorys p. Teodora znam.

Z radzieckiej kroniki filmowej?

Z różnych źródeł. Za wyjątkiem tych podporządkowanych propagandzie.

Data: 2013-01-31 15:31:51
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kedd0d$i55$1node2.news.atman.pl...

| Z różnych źródeł. Za wyjątkiem tych podporządkowanych propagandzie.

No to dawaj tu zrodla zamiast po komuszemu krecic!

Data: 2013-02-01 10:33:47
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-31 15:31, jr pisze:

| Z różnych źródeł. Za wyjątkiem tych podporządkowanych propagandzie.

No to dawaj tu zrodla zamiast po komuszemu krecic!

Nie ma możliwości żeby ci je przesłać.

Data: 2013-02-01 19:28:12
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keg25p$4j2$1node2.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Nie ma możliwości żeby ci je przesłać.

Zarty sobie robisz czerwony blaznie? Szukaj w sieci 'zbrodni' tego Oberlandera i dawaj tutaj link!

Data: 2013-02-02 10:06:00
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-02-01 19:28, jr pisze:

| Nie ma możliwości żeby ci je przesłać.

Zarty sobie robisz czerwony blaznie? Szukaj w sieci 'zbrodni' tego
Oberlandera i dawaj tutaj link!

Myślisz imbecylu że posiądziesz poziom mojej wiedzy bo bo ci ktoś poda parę linków w necie?

Data: 2013-02-02 21:07:49
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keiktm$kji$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-01 19:28, jr pisze:

| > |
| > |

| Myślisz imbecylu że posiądziesz poziom mojej wiedzy bo bo ci ktoś poda
| parę linków w necie?

No nie badz ze ty smieszny..
Powiedz lepiej od razu, ze jasniepanski internet jest tendencyjny i ma sie nijak to ogromnego stanu twojej wiedzy (pewnie nosisz w glowie jakas leninowska encyklopedie i trudno ci sie pogodzic ze swiatem).

Data: 2013-02-03 09:47:21
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-02-02 21:07, jr pisze:
> [...]

nijak to ogromnego stanu twojej wiedzy (pewnie nosisz w glowie jakas
leninowska encyklopedie i trudno ci sie pogodzic ze swiatem).

Oczywiście że tak powiem, mimo tego że jak na razie jest równość w głoszeniu opinii, to jednak przewaga zwolenników kapitalizmu z każdą chwilą staje się wyraźniejsza. Po prostu wiecznie nienażarte ryje bardziej wspierają finansowo swoje racje. Po przejęciu Wiki przez pewną agencje wywiadowczą walczącą ze wszystkim poza kapitalizmem dla różnych Jacków prawda jest już tylko jedna. Tak takie Jacki całą swoja niewiedzę uzupełniają w tej tubie propagandowej kapitalistów. I zaraz po tym zarzucają Che, to że on mordował ludzi... Wiesz że jakieś 7-8 lat temu Che w Wiki był przedstawiany jak nieomal święty?

Data: 2013-02-03 17:15:26
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel88e$2g9$1node2.news.atman.pl...

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Oczywiście że tak powiem, mimo tego że jak na razie jest równość w
| głoszeniu opinii, to jednak przewaga zwolenników kapitalizmu z każdą
| chwilą staje się wyraźniejsza.

Dziwisz sie?
Sami chcieliscie, zeby sadzila was historia.

Data: 2013-02-03 17:17:11
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

 Po przejęciu Wiki przez pewną
| agencje wywiadowczą walczącą ze wszystkim poza kapitalizmem

No to szukaj innych zrodel i pokaz 'zbrodnie' tego Oberlandera.

Data: 2013-02-03 17:19:16
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

 dla różnych
| Jacków prawda jest już tylko jedna.

A dla ciebie ile jest prawd?

Data: 2013-02-03 17:24:22
Autor: jr
Na co komu taka Polska?
Wiesz że jakieś 7-8 lat temu
| Che w Wiki był przedstawiany jak nieomal święty?

A wiesz, ze jakies 7-8 lat temu Jaruzelski tez byl przedstawiany jak nieomal swiety?
Lecz coz... Wypowiedzial fatalne dla siebie prorostwo, ze historia go oceni, z czym wlasnie mamy do czynienia.
(z historia mamy do czynienia po zmianie pokolen).

Data: 2013-01-29 17:14:37
Autor: Przemysław M.
Na co komu taka Polska?
Dnia Tue, 29 Jan 2013 15:05:45 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]

Porządny Niemiec.... Weź sobie nie żartuj. Jak myślisz, dlaczego większość schwytanych szkopskich żołnierzy w czasie wojny zarzekała się że jest Austriakami?

Znam wielu porządnych Niemców. Oczywiście jest kilku oszołomów podobnych do
moherowych zastępów Kaczyńskiego. Dla nich każdy wrógiem.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-30 13:15:04
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-29 17:14, Przemysław M. pisze:

[...]

Bo ty masz trochę spaczone poczucie postrzegania oczywistości.

Data: 2013-01-30 19:12:55
Autor: xan
Na co komu taka Polska?
W dniu 29.01.2013 15:05, Trybun pisze:
[ciach]

Porządny Niemiec.... Weź sobie nie żartuj. Jak myślisz, dlaczego
większość schwytanych szkopskich żołnierzy w czasie wojny zarzekała się
że jest Austriakami?

Każdy naród ma syfy, Polska też, jak myślisz dlaczego my Polacy tak nie lubimy jak je się nam wytyka ? W naszej historii pełno jest czarnych kart o których się na lekcjach historii nie uczy.

Data: 2013-01-30 19:23:49
Autor: No pasaran
Na co komu taka Polska?
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kebnr8$8ce$1news.icm.edu.pl...
[...]

Takiego dziadolandu jak Polska, to nie ma w Europie... Jesyeśmy najgorzej i najpodlej traktowanym narodem...

Data: 2013-01-30 18:27:35
Autor: andal
Na co komu taka Polska?
On Wed, 30 Jan 2013 19:23:49 +0100, No pasaran wrote:

[...]

dzieki takin chujom jakiemu odpisales

Data: 2013-01-30 19:46:20
Autor: xan
Na co komu taka Polska?
W dniu 30.01.2013 19:27, andal pisze:

dzieki takin chujom jakiemu odpisales

jak już to dzięki takim prostakom i tępakom jak ty, których jadą za granicę i robią wszędzie bydło, srają gdzie popadnie a kosze na śmieci dla nich nie istnieją a na dodatek kradną - a potem mają pretensje ze o nich źle mówią

Data: 2013-01-31 10:20:11
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-30 19:12, xan pisze:
[...]

No ale dlaczego ci Niemcy którzy wpadli w ręce sowietów czy innych aliantów, także Polskich Partyzantów zaraz na początku wypierali się swojego pochodzenia? Myślę że jednak czuli się winni.. Ja jako Polak jeszcze do niedawna byłam w świecie z tego dumny. Niestety kapitalizm który zdegradował nasz kraj sprawił że praktycznie wszędzie staram się ukrywać swoje obywatelstwo.

Data: 2013-01-31 15:18:53
Autor: andal
Na co komu taka Polska?
On Thu, 31 Jan 2013 10:20:11 +0100, Trybun wrote:

Ja jako Polak jeszcze do niedawna byłam w świecie z tego dumny.

jestes On czy Ona ?

Data: 2013-02-01 10:33:39
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-31 16:18, andal pisze:
On Thu, 31 Jan 2013 10:20:11 +0100, Trybun wrote:

Ja jako Polak jeszcze do niedawna byłam w świecie z tego dumny.

jestes On czy Ona ?

No no, tylko bez poufałości..

Data: 2013-02-01 15:03:52
Autor: andal
Na co komu taka Polska?
On Fri, 01 Feb 2013 10:33:39 +0100, Trybun wrote:

[...]

ze zbokami nie zadaje sie

Data: 2013-02-02 14:02:54
Autor: andal
Na co komu taka Polska?
On Sat, 02 Feb 2013 10:06:03 +0100, Trybun wrote:

[...]

no to uwazaj jak piszesz bo czasem nie wiadomo czy sie pomylilas czy tylko ci sie wymsknelo, poradz sie Zwolania Basi co lepsze, on tu jest ekpierdem w tych sprawach

Data: 2013-02-03 09:48:25
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-02-02 15:02, andal pisze:

[...]

Naprawdę aż tak bardzo cię interesuje kto tam się kryje za nickiem? Mi osobiście to zupełnie wisi - zamienić parę uwag na tematy które mnie interesują i to wszystko. Ich osobowość, płeć czy preferencje seksualne są dla mnie zupełnie bez znaczenia. Jedyne czego nie toleruję to chamstwo i głupota.

Data: 2013-02-03 09:55:52
Autor: u2
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-02-03 09:48, Trybun pisze:
[...]

Uwazaj andy, trybun aka hadrys to zatwardzialy zydowski komunista, czasami wsytepuje tutaj pod nickiem antenka i flirtuje sam ze soba.

Data: 2013-02-03 17:28:03
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel88h$2g9$2node2.news.atman.pl...

| Naprawdę aż tak bardzo cię interesuje kto tam się kryje za nickiem? Mi
| osobiście to zupełnie wisi

:-DDDDDD Wisi mu!
Ale 'babe łodkrzyża' toscie nietrafnie rozszyfrowali Towarzyszu!

Data: 2013-01-31 15:22:29
Autor: andal
Na co komu taka Polska?
On Thu, 31 Jan 2013 10:20:11 +0100, Trybun wrote:

Niestety kapitalizm który zdegradował nasz kraj sprawił że praktycznie
wszędzie staram się ukrywać swoje obywatelstwo.

nie kapitalizm tylko ludzie

dowodem jest wlasnie twoja postawa (ukrywanie kim jestes, czujesz sie winny, wspolodpowiedzialny)

Data: 2013-02-01 10:33:28
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-31 16:22, andal pisze:
[...]

A jednak system, . To on sprawia że się wstydzę za swój kraj i muszę ukrywać swoja tożsamość ze strachu przed zarzutami, a nawet zemstą tych pokrzywdzonych przez mój kapitalistyczny kraj.

Data: 2013-01-31 22:19:19
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kedd0d$i55$2node2.news.atman.pl...

| No ale dlaczego ci Niemcy którzy wpadli w ręce sowietów czy innych
| aliantów, także Polskich Partyzantów zaraz na początku wypierali się
| swojego pochodzenia? Myślę że jednak czuli się winni

Nie trzeba czuc sie winnym, zeby bac sie sowieciarzy.

... Ja jako Polak
| jeszcze do niedawna byłam w świecie z tego dumny.

Ty jako sowieciarz mozesz myc dumny z czerwonego chlewa.

Data: 2013-02-01 10:33:00
Autor: Trybun
Na co komu taka Polska?
W dniu 2013-01-31 22:19, jr pisze:
> [...]
| swojego pochodzenia? Myślę że jednak czuli się winni

Nie trzeba czuc sie winnym, zeby bac sie sowieciarzy.

Jednak mniej się bali jako Austriacy, i to mimo tego że Hitler był Austriakiem.

.. Ja jako Polak
| jeszcze do niedawna byłam w świecie z tego dumny.

Ty jako sowieciarz mozesz myc dumny z czerwonego chlewa.

To ty jedź do Damaszku, Belgradu, Bagdadu itd. I na głównym placu krzyknij że jestś Polakiem i jesteś z tego dumny. Najlepiej miej jeszcze w ręku biało-czerwoną flagę. Również w miastach naszych obecnych "sojuszników" Washington, Berlin itd.  nikt nie przejdzie obojętnie na taka deklarację - tylko że tu będą patrzeć na ciebie jak na kogoś upośledzonego, zniewolonej taniej siły roboczej. Warto ci było obalać ten "chlew czerwony"?

Data: 2013-02-11 00:32:22
Autor: jr
Na co komu taka Polska?

> [...]
| taka deklarację - tylko że tu będą patrzeć na ciebie jak na kogoś
| upośledzonego, zniewolonej taniej siły roboczej. Warto ci było obalać

Typowa reakcja czerwonego kurdupla. Nie moze pogodzic sie z faktem, ze ludzie go przerastaja, ze ktos nie czuje sie bydlem hodowlanym. Skad my znamy to ciagle straszenie jasniepanami bundeswehra, konfliktami, i wszystkim najgorszym, przed czym ma chronic czerwony chlew?
Wasze czasy w Polsce przeminely Andrzeju! Dlaczego nie pojedziesz do polnocnokoreanskiego raju? Powiesz w tamtejszej TV, ze uciekles od polskich 'jasniepanow', ze strzelali do ciebie na granicy, ze ci zachlostali na smierc rodzine. Powiesz i dostaniesz mieszkanie w dzielnicy rzadowej, talon na buty (a moze i na samochod), wonow, czerwoncow i co tam jeszcze maja... Tyle, ze grzybkow po lasach tam juz nie maja bo ludzie trawe gotuja. No i o szwedzkich jeziorkach tez musialbys zapomniec...

Na co komu taka Polska?