Na co mi pedelec?

Data: 2012-03-05 13:38:29
Autor: Wojtas
Na co mi pedelec?
W dniu 2012-03-05 13:05, rmikke pisze:

Jak dla mnie, wniosek jest prosty. Zamiast dodawac do roweru ladnych pare kilo

I zrzucić parę zbędnych kg z samego siebie. Żadne bajery wtedy nie są potrzebne.
Może ten rower jest dla emerytów?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2012-03-05 13:27:06
Autor: rmikke
Na co mi pedelec?
Dnia Mon, 05 Mar 2012 13:38:29 +0100, Wojtas naskroba³/a:

[...]

Jeszcze tylko pare wiosen...

Ale mi chodzilo raczej o to, ze nie odczulem jakiejs specjalnej roznicy na tych
paru kolkach wokol hali, wiec PO CO?

Moze rzeczywiscie pod gorke jest roznica...

A, i oprocz wagi roweru moze jeszcze jeden czynnik mial na to wplyw - postawa na
rowerze. Jak jezdze goralem i w zatrzaskach, to jednak wieksza moc jestem w
stanie przeniesc na pedaly, niz jakbym jechal taka sama miejska koza, tylko bez
silnika i baterii. Czyli moze w porownaniu z miejska koza roznica na korzysc
pedeleca istnieje. A w koncu nie kazdemu akurat goral, czy szosowka, pasuje...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Na co mi pedelec?