Na co mi pedelec?

Data: 2012-03-05 19:36:16
Autor: skuter
Na co mi pedelec?
1) unia rządzi - unia radzi - unia nigdy cię nie zdradzi - unia myśli za ciebie i zabrania montowania w rowerach mocnyh silników. DLatego wspomaganie jest słabe.

2) takie wspomaganie przydaje się ludziom starszym, mniej sprawnym i tym, którzy chcą dojechać o pracy bez pocenia się.

Data: 2012-03-06 09:27:41
Autor: rmikke
Na co mi pedelec?
Dnia Mon, 5 Mar 2012 19:36:16 +0000 (UTC),  skuter naskrobał/a:

1) unia rządzi - unia radzi - unia nigdy cię nie zdradzi - unia myśli za ciebie i zabrania montowania w rowerach mocnyh silników. DLatego wspomaganie jest słabe.

No, akurat cos sensownego w tym zakazie jest.
Jesli uznajemy cos za rower, to pozwalamy temu czemus poruszac po DDR i DDRiP, a
w szczegolnych przypadkach - po prostu chodnikiem. I ja bym nie chcial, zeby po
tym chodniku zasuwal burak wyposazony w moc pieciu burakow, wystarczajaca do
rozjechania dziecka, czy psa. A jesli bedzie to dozwolone, to taki burak
znajdzie sie raczej predzej, niz pozniej, buraki tak maja.

2) takie wspomaganie przydaje się ludziom starszym, mniej sprawnym i tym, którzy chcą dojechać o pracy bez pocenia się.

Cos w tym, chociaz ja pewnie i tak bym sie spocil.
Zobaczymy za pare wiosen...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-06 10:32:51
Autor: ...::QRT::...
Na co mi pedelec?
Dnia 6 Mar 2012 01:27:41 -0800, rmikke napisał(a):

[...]

otóż własnie. Na YT można sobie pooglądać takie niby ebajki co to maja moc
koło 8/10KW i osiągają 100km/h. To sa IMO bardzo fajne pojazdy ale faktycznie po DDR to raczej nie powinno
sie poruszać.

Na co mi pedelec?