Na co musze uwazac u notariusza (odrebna wlasnosc) ?

Data: 2010-09-06 13:10:58
Autor: Fantom
Na co musze uwazac u notariusza (odrebna wlasnosc) ?
Witam
Na dniach bede podpisywal umowe notarialna ze spoldzielnia na przeniesienie prawal wlasnosciowego na odrebna wlasnosc.
No i po przegladnieciu tego typu stronki : http://uwlaszczenie.pl/html/SM/umowynotarialne.html to mam troche stresa.
Mam kilka pytanek :
1) czy SM musi mi udostepnic taka umowe jeszcze wczesniej na moja prosbe/rzadanie ? Czy zoabcze ja pierwszy raz u notariusza i nie ma innego wyjscia ?
2) Czy jezeli u notariusza cos mi sie w tej umowie nie spodoba to moge po prostu to stwierdzic i wyjsc ? Jakies oplaty poniose ?
3) Czy prawda jest to co tam jest napsiane ogolnie ? Ze powinienem wywalic z takiej umowy wszytskie zapisy ktore nie dotycza wprost przeniesienia prawa wlasnosci ?
4) Tak naprawde kazda osoba moze miec z ta sama SM podpisana umowe o innej tresci ? Czy tez zostala ona ustalona raz np jakas uchwala itp ?

Fantom

Data: 2010-09-06 17:51:44
Autor: Fantom
[...]

Na dwa pierwsze pytania odpowiedz juz mam - udalo mi sie dostac umowe u notariusza.

Fantom

Data: 2010-09-08 17:59:51
Autor: Fantom
[...]

No i na te dwa juz tez znam odpowiedz :
3) wywalilem praktycznie wszytsko co nie dotyczy przeniesienia wlasnosci.
4) Kazdy moze miec inna

Fantom

Na co musze uwazac u notariusza (odrebna wlasnosc) ?