Na co patrzeć?

Data: 2009-02-28 19:03:36
Autor: Piotr Klimek
Na co patrzeć?
Dnia (Sat, 28 Feb 2009 19:55:43 +0100) ktos podajacy sie za pwz
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam!
Pozwalam sobie wrzucić post o podobnej treści jeszcze raz, ponieważ wcześniej zagubił się w gąszczu innego wątku, a zależy mi na możliwie wielu poradach.

[...]

na co zwrócić uwagę oglądając/kupując właśnie ten motocykl? Co w nim, zanim wyłożę kasę, "pomacać", o co zapytać sprzedawcę, na co zwrócić uwagę (oprócz takich oczywistych spraw, jak wysokość bieżnika, rdza itp.)? Wszelkie wskazówki w tej kwestii będą dla mnie bardzo cenne...

Zabierz upatrzone moto do sprawdzonego mechanika. Za maly procent jego
wartosci dokladnie mu sie przyjrzy i oceni jego realny stan. Niezaleznie
od tego, czy kupisz ten konkretny motocykl i tak bedzie Ci sie to oplacac.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Na co patrzeć?