Data: 2009-02-28 20:03:58 | |
Autor: Kuczu | |
Na co patrzeć? | |
pwz pisze:
Aha, jeden z oferentów stwierdził np., że (cytuję:) "pasek rozrządu jest na 11 ząbku" No to tego pana bym omijal z daleka bo Diversion ma rozrzad na lancuchu. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-02-28 22:58:14 | |
Autor: pdolezyc | |
Na co patrzeć? | |
Na oglądanie koniecznie weź kolegę, który się zna na motocyklach. On
Ci powinien sprawdzić najważniejsze rzeczy np. stan łańcucha i zębatek, łożysko główki ramy, zbieżność kół, poziom oleju i jego kolor, poziom i stan płynu hamulcowego, ilość płynu chłodniczego, stan opon i felg, stan przedniego zawieszenia, stan klocków i tarcz hamulcowych, elektryki i innych rzeczy o których w tej chwili zapomniałem. Jest tego trochę. Samemu łatwo coś przeoczyć, nawet znając się na rzeczy. Poza tym kolega ma studzić rozpalone emocje, nie pozwalając Ci kupić pierwszego motocykla jaki zobaczysz (wszyscy tak mamy w większym lub mniejszym stopniu :)) Gdy motocykl przejdzie wstępne oględziny, jedź oglądaj jeszcze ze dwa motocykle. Gdy już Ci się jakiś spodoba, to tego wybranego zabierz do mechanika, coby go przejrzał nieco dokładniej (to jest usługa płatna, dlatego warto pojechać już z tym moto dla którego nasze serce zabiło mocniej). To tak w wielkim skrócie. Udanych zakupów Przemek PS. Koniecznie sprawdź, czy zgadzają się wszystkie numery z tymi w dowodzie rejestracyjnym (Ramy, silnika) PSS. Do kosztu używanego moto warto doliczyć 2000 zł, które zazwyczaj trzeba wydać na drobne naprawy, wymiany płynów itp. |
|
Data: 2009-03-01 09:10:02 | |
Autor: pwz | |
Na co patrzeć? | |
pdolezyc@gmail.com pisze:
Na oglądanie koniecznie weź kolegę, który się zna na motocyklach. On(...) Dziękuję pięknie za porady. Już widzę, że nie będzie łatwo, zwłaszcza, że nikt z moich znajomych nie podziela tej pasji :-) Trzeba chyba będzie jednak wygrać w Lotto i kupić nówkę, żeby się nie martwić, czy czegoś się nie przeoczyło ;-) pwz |
|
Data: 2009-03-02 10:05:02 | |
Autor: kakmar | |
Na co patrzeć? | |
Dnia 01.03.2009 pwz <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał/a:
pdolezyc@gmail.com pisze: Ty no weź. Żeby wynieść coś z usenetu trza najsampierw odsiać śmieci. Ten powyżej skopiował jakiś tekst promujący regularny serwis trolejbusów. Jak ci już napisano mała Div, jest prosta jak cep, napierdalać może kosz sprzęgłowy reszta ma być co najmniej ok. Sztuki po 98, z 2 tarczami są lepsze ale na tych starych też się da. 93 i starsze miały pękający wahacz przy mocowaniu amortyzatora (koniecznie sprawdzić przed jazdą, wrazie pękania zespawać ;)). Reszta jak w innych chłodzonych wiatrem jednośladach, nie trolejbusach. zdrówka. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2009-03-02 08:10:53 | |
Autor: Magic | |
Na co patrzeć? | |
pdolezyc@gmail.com pisze:
Na oglądanie koniecznie weź kolegę, który się zna na motocyklach. On Hą ? Diversion to samochód jest ? Żeby nie było: ja wiem o co chodzi, ale kolega raczej nie, więc pisz konkretnie a nie hasłami. poziom i stan płynu hamulcowego, ilość płynu chłodniczego W Div nie ma płynu chłodniczego - chłodzenie wiatrem i olejem. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-03-01 17:11:22 | |
Autor: marvin | |
Na co patrzeć? | |
Uzytkownik "Kuczu" napisal...
pwz pisze: No to tego pana bym omijal z daleka bo Diversion ma rozrzad na lancuchu. Moze z tym 11 zabkiem to mial na mysli napinacz. Pozdrawiam marvin xj600s |