Na co patrzeć?

Data: 2009-03-01 09:11:05
Autor: Magic
Na co patrzeć?
pwz pisze:

I właśnie stwierdziłem, oglądając różne strony www, że na dobry i spokojny początek/comeback do motocykli byłaby Yamaha Diversion.

600 czy 900 ? Bo to jednak zupełnie różne motocykle. 600 to dobry wybór, mój ojciec też od niej zaczął powrót do jednośladów.

na co zwrócić uwagę oglądając/kupując właśnie ten motocykl?

Ten motocykl nie ma jakichś szczególnych wad, poza hałasującym koszem sprzęgłowym, co o niczym nie świadczy, po prostu ten typ tak ma (wciśnij klamkę sprzęgła na pracującym silniku a dowiesz się o czym mowa ;)). Modele od 98 r mają dwie tarcze hamulcowe z przodu i oidp podgrzewanie gaźników. Jeźdźcom powyżej 185 cm będą przeszkadzać trochę za wysoko umieszczone podnóżki, a jak ktoś ma duże dłonie, to za cienkie manetki. I to tyle, moto bardzo sympatyczne, do codziennego użytku i na wyjazdy. Trzeba pamiętać że jest budżetowe, więc zawieszenia i osiągi z górnej półki nie są. Zwróć uwagę na moc, były wersje od 34 do 61 KM.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Na co patrzeć?