Na co szła kasa z fotoradarów

Data: 2016-05-07 14:18:33
Autor: Cavallino
Na co szła kasa z fotoradarów
W dniu 06.05.2016 o 09:40, T. pisze:
Przez lata, kosztem kierowców, nabijali mandatami z fotoradarów budżet
rządom PO-PSL, a na odchodne... wypełnili własne kieszenie. Byli szefowie
Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego wypłacili sobie na pożegnanie
wysokie premie.

A ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, na co idą w dużej części WSZYSTKIE środki zagrabione od społeczeństwa?
Najlepszy przykład - śmieci, od czasu gdy zarządzają nimi urzędnicy jest dwa razy drożej, wywóz kuleje, zwłaszcza oidpadów problemowych na osiedlach, a i tak związkowi gminnemu nie wystarcza i ma sporą dziurę w budżecie.

Data: 2016-05-07 14:31:18
Autor: z
W dniu 2016-05-07 o 14:18, Cavallino pisze:
[...]

Święte słowa. Co niedziela śmietniki przepełnione a koszty 2 x wyższe.
Taki był porządek na osiedlu przed dorwaniem się popaprańców do śmieciowego tortu :-)

Data: 2016-05-07 18:00:18
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Ja widze tez plusy - wywóz smieci zielonych, ktorego wczesniej nie było, bezproblemowy wywóz całych smieci a nie tylko kosz i nic ponad to.

Mowisz ze ceny wzrosły dwukrotnie? W Poznaniu?

Data: 2016-05-08 16:29:46
Autor: janusz_k
W dniu 2016-05-07 o 20:00, Budzik pisze:
[...]

W bielsku ponad trzykrotnie.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2016-05-08 14:59:48
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik janusz_k Janusz_kk@o2.pl ...

[...]

O kurcze... Niezle... To ile teraz płacicie?

Ale pytałem Cavallino bo wiem, ze on z moich okolic, byłem ciekawy dlaczego u niego tak duzo.

Data: 2016-05-08 11:51:46
Autor: WS
W dniu niedziela, 8 maja 2016 16:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> W bielsku ponad trzykrotnie.
> O kurcze... Niezle... To ile teraz płacicie?

Ale pytałem Cavallino bo wiem, ze on z moich okolic, byłem ciekawy dlaczego u niego tak duzo.

Tylko chyba troche trudno porownywac... Np. u mnie w na wsi placilo sie od ilosci pojemnikow, teraz od osoby... Dla jednych to lepiej, dla innych gorzej, np. u mnie mieszkala tylko mama, wiec dla 1os jest taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

WS

Data: 2016-05-08 20:00:01
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik WS LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl ...

> [...]

innych gorzej, np. u mnie mieszkala tylko mama, wiec dla 1os jest
taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej
Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
Ja płace podobnie przed i po - róznica jest własnie taka, ze wczesniej jak miałem wiecej smieci to musiałem pare złotych dorzucic obsłudze smieciarki, teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez regularnie odbieraja plastiki i zielone.

Data: 2016-05-09 00:36:59
Autor: re
Na co szła kasa z fotoradarów

Użytkownik "Budzik"

> [...]

taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
-- -
Brały się stąd, że państwo brało podatki powszechne a nie zajmowało się problemem śmieci. A dzisiaj zajęło się śmieciami bo dwa razy płacisz.

[...]
No właśnie widzę jak dwa razy płacisz. A właściwie to trzy, Ty jeszcze te śmieci segregujesz i wynosisz. Nie wiem po co segregować plastikowe i szklane butelki oraz metale, ale ...

.... może lubisz, może nie wpadłeś, może ...

Data: 2016-05-09 05:47:06
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik re re@re.invalid ...

Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
-- -
Brały się stąd, że państwo brało podatki powszechne a nie zajmowało
się problemem śmieci. A dzisiaj zajęło się śmieciami bo dwa razy
płacisz. Ja płace podobnie przed i po - róznica jest własnie taka, ze wczesniej
[...]

Dlaczego wczesniej raz a teraz dwa razy?

Wczesniej tez segregowałem, wiec w tym temacie nic sie u mnie nie zmieniło.
Szklane wyrzucam osobno, natomiast metali od plastików nie segreguje, łatwo je oddzielic, poza tym chyba nawet w zaleceniach jest tak, ze kartoniki po napojach mozna wrzucac razem z plastikami a to pewnie własnie dlatego, ze maja w srodku jakas aluminiowa warstwe.

Data: 2016-05-09 09:27:24
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA602D876846C2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

> [...]

teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez regularnie odbieraja

Od tego roku u mnie dodatkowo worki sami zostawiają (np. przy odbiorze zielonego).

Data: 2016-05-09 08:59:59
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik Ghost na@drzewo.pl ...

[...]

Myslałem ze to standard. U nas tez zostawiaja.

Data: 2016-05-09 11:15:42
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA6036720E7858budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

W zeszłym roku musiałem się fatygować. Ale przyszła dobra zmiana pisu i jest git ;-) A raczej przegięcie w drugą stronę, biorą dwa worki zostawiają pięć.

Data: 2016-05-09 17:42:33
Autor: Mateusz Bogusz
Na co szła kasa z fotoradarów
Od tego roku u mnie dodatkowo worki sami zostawiają (np. przy odbiorze
zielonego).
Myslałem ze to standard. U nas tez zostawiaja.

W Konstantynowie-Łódzki śmieciarka zostawia tylko pusty kubeł.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-05-09 17:34:50
Autor: Cavallino
W dniu 09.05.2016 o 09:27, Ghost pisze:

> [...]

taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.

I dalej rosną, więc na to akurat nic nie pomogło.

[...]

U mnie zawsze tak robili.
A że plastików, zielonych i innych szkieł mam więcej niż śmieci, więc wywóz był raz na 2 tygodnie i kosztował mniej, bo nie trzeba było płacić za 4 osoby, tylko za wywożony pojemnik.
No i kluczowa sprawa - konkurencja sprawiała, że można było wybrać najtańszą firmę, albo ją pogonić gdy źle wywoziła.

Obecnie te same firmy po przetargach dostają kilka razy więcej niż dostawały wcześniej za to samo, a obywatel może z reklamacją udać się na drzewo.

Data: 2016-05-09 16:59:58
Autor: Budzik
Na co szła kasa z fotoradarów
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.

I dalej rosną, więc na to akurat nic nie pomogło.

Hmm, no to to juz mi się w głowie nie mieści - naprawde tak jest?

Data: 2016-05-08 20:47:45
Autor: janusz_k
W dniu 2016-05-08 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

Pamięć krótka, miało być prawie trzykrotnie.Potem trochę spadły.
Było 100 ale od chyba zeszłego roku obniżyli do 88 na 4 osoby na 2 mies, sortowane, czyli to daje teraz 44zł na miesiąc, a przed płaciłem 18zł/miesiac.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2016-05-09 09:23:04
Autor: Ghost

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ngkmei$jr9$3@node1.news.atman.pl...

[...]

U mnie jest taniej, wywożą zielone, mogę im podrzucić gruz i cokolwiek innego w ilościach "indywidualno-prywatnych". Postęp i to znaczny.

Data: 2016-05-09 21:07:41
Autor: z
W dniu 2016-05-09 o 09:23, Ghost pisze:
U mnie jest taniej, wywożą zielone, mogę im podrzucić gruz i cokolwiek
innego w ilościach "indywidualno-prywatnych". Postęp i to znaczny.

Pewnie masz domek, willę czy cuś ;-)

W blokowiskach w Lublinie 2 x drożej i rzadszy wywóz.

Teraz pomnóż to przez ilość mieszkań... Jest z kogo doić NIE? :-)

Data: 2016-05-09 21:16:32
Autor: jerzu.xyz
On Mon, 9 May 2016 21:07:41 +0200, z <z@z.pl> wrote:

W blokowiskach w Lublinie 2 x drożej i rzadszy wywóz.

Ja płaciłem za 3 os. 25,83, teraz płacę 28 zł. Warszawa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Na co szła kasa z fotoradarów