Na co uważać posiadając kartę zbliżeniową PayPass Mastercard?

Data: 2012-03-25 21:23:20
Autor: xxx
Na co uważać posiadając kartę zbliżeniową PayPass Mastercard?
Będąc na Zachodzie pozazdrościłem że wszyscy mieli karty czipowe:) i bez podpisu realizowali transakcje i zastrzegłem plastikowego debeta Visy, zamieniając ją na czipowego zbliżeniowego debeta Mastercard. Na co uważać? Jakie zagrożenia wiążą się z użytkowaniem tej karty? Gdzie mogę o tym poczytać?

Data: 2012-03-25 21:41:48
Autor: Waldek

Użytkownik "xxx" <konsultant121@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jknrb8$fvq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najbardziej na to, ze ktos ci ja zwinie i bedzie robil drobne zakupy bezpinowe
zanim karta sie "zablokuje" w systemie ;)

Jest jeszcze spiskowa teoria dot. mozliwosci zdalnego zczytywania w/w kart
- sa juz na rynku ekranujace etiu, baa - nawet blaszane portfele :)
wiecej na ten temat poczytasz na niebezpieczniku
http://niebezpiecznik.pl/?s=paypass

Data: 2012-03-26 11:46:52
Autor: !sp
Na co uważać posiadając kartę zbliżeniową PayPass Mastercard?
http://blog-reporter.blog.onet.pl/Kosztowne-zblizenia,2,ID460676840,n