Na co warto iść?

Data: 2010-08-23 09:12:28
Autor: Piotrek
Na co warto iść?
Witam, wybieram się dzisiaj z żoną do kina.
Wiem, że większość można w domu z torrentów pociągnąć, jednak tv 32 cale nie dorówna jakości obrazu kina no i dźwięku.
Na co więc warto iść, żeby się nie wynudzić:

http://www.cinema-city.pl/index.php?module=movie&action=repertoire&cid=1065

nie interesują nas horrory ani fantastyka w stylu james bond, mission imposible. Może być komedia lub dobry sensacyjny.

Data: 2010-08-23 09:54:56
Autor: Arek
Na co warto iść?
W dniu 2010-08-23 09:12, Piotrek pisze:
[...]

Uczeń czarnoksiężnika

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-08-23 10:42:14
Autor: Piotrek
Na co warto iść?

Uczeń czarnoksiężnika

Ten film nie widziałem ale wydaje sie że ratuje go tylko główny aktor.
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

Data: 2010-08-23 11:19:45
Autor: kalina
Na co warto iść?
W dniu 2010-08-23 10:42, Piotrek pisze:

Uczeń czarnoksiężnika

Ten film nie widziałem ale wydaje sie że ratuje go tylko główny aktor.
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

taa
http://groups.google.com/group/pl.rec.film/search?q=incepcja&start=0&scoring=d&

--
kalina

Data: 2010-08-23 16:32:13
Autor: Maciej Bojko
Na co warto iść?
On Mon, 23 Aug 2010 10:42:14 +0200, "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl>
wrote:

Uczeń czarnoksiężnika

Ten film nie widziałem ale wydaje sie że ratuje go tylko główny aktor.
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

Nie. Nikt kompletnie. Daj znać, co to takiego.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-08-23 17:48:39
Autor: Ensitherum
Na co warto iść?
Piotrek pisze:
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

sorry, że zapytam brutalnie. jesteś debilem i obsługa google cię przerasta czy to tylko lenistwo?

Data: 2010-08-23 19:48:25
Autor: Arek
Na co warto iść?
W dniu 2010-08-23 17:48, Ensitherum pisze:
Piotrek pisze:
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

sorry, że zapytam brutalnie. jesteś debilem i obsługa google cię
przerasta czy to tylko lenistwo?

Może chciał pogadać a nie przeglądać archiwa?
W końcu to grupa dyskusyjna.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-08-23 19:49:40
Autor: Arek
Na co warto iść?
W dniu 2010-08-23 10:42, Piotrek pisze:

Uczeń czarnoksiężnika

Ten film nie widziałem ale wydaje sie że ratuje go tylko główny aktor.
Skłaniam się w stronę filmu Incepcja - oglądał kto?

Niestety dwaj główni, męscy aktorzy go tylko pogrążają.
Na szczęście i tak film się wybrania
A Incepcja to strzelanka jakiej nie chcesz oglądać.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-08-23 21:18:33
Autor: Street Fighter
Na co warto iść?
Użytkownik Arek napisał:

A Incepcja to strzelanka jakiej nie chcesz oglądać.

A ja bym chcial taki fim jak incepcja przynajmniej 3 razy w roku, zeby sie rozerwac i do tego calkiem milo spedzic czas... Ale kupie sobie plyte jak wydadza go i bede sobie mogl ogladac wiele razy obojetny na marudzenie malkontentow...

Data: 2010-08-24 09:00:21
Autor: Arek
Na co warto iść?
[..]
plyte jak wydadza go i bede sobie mogl ogladac wiele razy obojetny na
marudzenie malkontentow...

Bo jak się komuś nie podoba strzelanka pod wezwaniem "wiela do mnie strzela ale nikt nie trafia, ja każdym strzałem 3 wrogów kładę"

to znaczy że malkontent ?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-08-23 21:44:08
Autor: Qrczak
Na co warto iść?
Dnia 2010-08-23 09:12, niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Polecam "Dzwoneczka". O nim tu nikt nic jeszcze złego nie napisał.

Qra

Na co warto iść?