Na co wymagany jest atest PZH?

Data: 2010-09-20 18:29:20
Autor: tomjas
Na co wymagany jest atest PZH?
Witam.
Przymierzam sie do sprowadzania z zagranicy srodkow czystosci, higieny
i kosmetykow. Sta moje pytanie - czy wymagany jest atest PZH?
Wyszperalem w necie tylko notke "Produkty z UE sÄ… sprzedawane w Polsce
bez atestu. Atest PZH przestał obowiązywać w dniu wejścia w życie nowej
ustawy o kosmetykach, czyli 12 maja 2002 r." A co z produktami spoza UE?
Z gory dzieki i pozdrawiam.

Data: 2010-09-20 18:49:08
Autor: januszek
Na co wymagany jest atest PZH?
tomjas napisa?(a):

Przymierzam sie do sprowadzania z zagranicy srodkow czystosci, higieny
i kosmetykow. Sta moje pytanie - czy wymagany jest atest PZH?

PZH nie wydaje już od bardzo dawna żadnych atestów na kosmetyki. W tej chwili prowadzi komercyjną działalność polegającą na de facto sprzedawaniu swojego komercyjnego produktu, który się nazywa "Świadectwo Jakości Zdrowotnej".

Polecam lekturÄ™ Ustawy o kosmetykach Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20010420473

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Na co wymagany jest atest PZH?