Na co wymienić Fabię?

Data: 2011-05-03 13:06:32
Autor: BAREK
Na co wymienić Fabię?

   MJ
PS. Warunek "nowy" jest nienegocjowalny. Każdego proponującego pojazd
używany plonkuję bez mrugnięcia. 8-)

Jaki to jest mniej więcej budget?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-03 13:18:19
Autor: Michal Jankowski
Na co wymieni Fabi?
BAREK <barek@plusnet.pl> writes:

Jaki to jest mniej wicej budget?

No w miar wypasiona Fabia z klim podchodzi pod 50k. Nie bardzo umiem
si doliczy ichnich upustow i rabatw. Moe 47, moe 48. Ale
powiedzmy, e grny limit to 50k.

  MJ

Data: 2011-05-03 13:25:05
Autor: BAREK
Na co wymienić Fabię?
W dniu 2011-05-03 13:18, Michal Jankowski pisze:
BAREK<barek@plusnet.pl>  writes:

Jaki to jest mniej więcej budget?

No w miarę wypasiona Fabia z klimą podchodzi pod 50k. Nie bardzo umiem
się doliczyć ichnich upustow i rabatów. Może 47, może 48. Ale
powiedzmy, że górny limit to 50k.

   MJ
Ja bym zrobił tak, że bym wszedł na allegro i tam w motoryzacji - samochodach osobowych założył filtr; tylko nowe 2010 i 2011 z limitem na przykład ceny od 35 do 55 tyś i w tym poszperał.
Zdarza się,że jakiś dealer chce sprzedać jakąś sztukę szybko i ogłasza na allegro z dobrym upustem. Taka oferta na nowe auto od jakiegoś dealera z allegro dobrze robi przy negocjacjach z lokalnym dealerem w realu często.

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-03 13:38:17
Autor: Tomasz Pyra
Na co wymienić Fabię?
W dniu 2011-05-03 13:25, BAREK pisze:
[...]

To jest w ogóle dobry sposób na orientowanie się w rzeczywistych cenach nowych samochodów, bo zazwyczaj uwzględnia już politykę upustową dealerów, w której trudno się tak na pierwszy rzut oka zorientować porównując ceny z cenników.

Data: 2011-05-03 13:27:32
Autor: BAREK
Na co wymienić Fabię?
[...]

Możesz dać więcej filtracji; rodzaj paliwa, zakres od do koni mechanicznych itp itd....

Data: 2011-05-03 14:14:58
Autor: BAREK
Na co wymienić Fabię?

[...]

To tak na szybko wyszło, że można sporo pogrymasić i wybór różnych modeli jest znaczny, przewertowałem jakieś 11 stron na allegro, a to dopiero jakaś 1/4 ofert była, więc jak dla mnie ciekawe są;
-Octawie,
-Astry Classic,
-Citroen C3,
-Focus,
-Hyundai i30 i ix20,
-Fiat Bravo,
-Seat Ibiza i chyba nawet jakiegoś Leona zauważyłem...,
-pominę małe Audi A1, Dodga Calibra i Ładę NIVĘ!!! :-) chociaż jak jej cenę zobaczyłem to nie wiem czy sobie nie kupię na spacery do lasu :-p

--
Barek
barek[]plusnet pl

Na co wymienić Fabię?