Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?

Data: 2010-11-05 14:29:16
Autor: G.K.
Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?
Witam,
Mogę zmienić taryfę i przy okazji nowy telefon w Plusie. W tej chwili mam Nokię E51 i abonament za 55 zł + dodatkowo dokupione minuty, swojaki i internet co w sumie daje 85 zł. Myślałem o zwiększeniu abonamentu i wymianie telefonu na coś lepszego, ale na co? Podoba mi się Nokia E52, ale podobno są z nią problemy, wieszanie się itd. A co ewentualnie innego z ich oferty moglibyście polecić? Prawdę mówiąc to ich strona z telefonami otwiera się u mnie tragicznie długo... :-(
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2010-11-04 19:52:06
Autor: VomitroN

Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]
wymianie telefonu na coÅ› lepszego, ale na co? Podoba mi siÄ™ Nokia E52, ale
podobno sÄ… z niÄ… problemy, wieszanie siÄ™ itd. A co ewentualnie innego z
ich oferty moglibyście polecić? Prawdę mówiąc to ich strona z telefonami
otwiera się u mnie tragicznie długo... :-(

Jesli pasuje Ci marka oraz obsluga symbiana,  pomysl powaznie o E72.
Nie zawiedziesz sie.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2010-11-05 20:44:54
Autor: Piotr M
W dniu 4 lis 2010 19:52, VomitroN pisze:

[...]

W sumie fajny fon, gdyby nie ta qwerty ;P
To zabrzmiało trollowo, ale np w moim przypadku raczej prawdziwie, bo np dotykowce u mnie się nie sprawdzają, nie wiem jak qwerty ale przypuszczam że też nie, np ja jestem niereformowalny, chyba jestem skazany na standardowe klawisze...

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2010-11-06 16:00:15
Autor: zdumiony
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:ib1n55$sk4$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ja nie wyobrażam sobie wysłania SMS na standardowej klawiaturze

Data: 2010-11-07 02:43:55
Autor: slaweks
Na co wymieniæ Nokiê E51 [Plus]?
On 6 Lis, 16:00, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U¿ytkownik "Piotr M" <x...@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶cinews:ib1n55$sk4$1mx1.internetia.pl...

> W sumie fajny fon, gdyby nie ta qwerty ;P
> To zabrzmia³o trollowo, ale np w moim przypadku raczej prawdziwie, bo np
> dotykowce u mnie siê nie sprawdzaj±, nie wiem jak qwerty ale przypuszczam
> ¿e te¿ nie, np ja jestem niereformowalny, chyba jestem skazany na
> standardowe klawisze...

A ja nie wyobra¿am sobie wys³ania SMS na standardowej klawiaturze

A ja sobie wyobrazam. Jednak na "pelnej" klawiaturze wygodniej.
Sa jeszcze slowniki do wspomagania ale ten z e52 jest znacznie gorszy
od e51.
Nie da sie uzywac bo nie ma polowy podstawowych slow.

Data: 2010-11-07 14:34:56
Autor: J.F.
On Sun, 7 Nov 2010 02:43:55 -0800 (PST),  slaweks wrote:
[...]

A nie ma mozliwosci dodawania ? Moze po pewnym czasie dostosuje sie do
wlasciciela.

Mowiac szczerze to mam mieszane uczucia co do T9 - czy bardziej pomaga
czy przeszkadza :-)

J.

Data: 2010-11-05 18:30:06
Autor: zdumiony
[...]

Może Nokia C6, chociaż drogo to może w dostępniejszej ofercie na trzy lata? W Plusie wychodzi taniej.

Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?