Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?

Data: 2010-11-05 18:30:06
Autor: zdumiony
Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?
Użytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib10rb$2eb$1inews.gazeta.pl...
Mogę zmienić taryfę i przy okazji nowy telefon w Plusie. W tej chwili mam Nokię E51 i abonament za 55 zł + dodatkowo dokupione minuty, swojaki i internet co w sumie daje 85 zł. Myślałem o zwiększeniu abonamentu i wymianie telefonu na coś lepszego, ale na co? Podoba mi się Nokia E52,

Może Nokia C6, chociaż drogo to może w dostępniejszej ofercie na trzy lata? W Plusie wychodzi taniej.

Na co wymienić Nokię E51 [Plus]?