Na co wymieniæ Fabiê?

Data: 2011-05-03 04:22:38
Autor: ~turtle
Na co wymieniæ Fabiê?
mo¿e warto ciut do³o¿yæ i kupiæ samochód :-)

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan

Data: 2011-05-03 13:29:27
Autor: BAREK
Na co wymienić Fabię?
W dniu 2011-05-03 13:22, ~turtle pisze:
może warto ciut dołożyć i kupić samochód :-)

http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan
Różnie mówią o Matasubishi i Lancerach.... :-)
Chociaż mi to się akurat podoba i myślę, że pewnie jak już konkretnie pogadać to pewnie i uda się zejść poniżej 50k...?

--
Barek
barek[]plusnet pl

Data: 2011-05-03 16:22:40
Autor: kamil/Endurorider.pl
Na co wymienić Fabię?

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4dbfe71c$1news.home.net.pl...
[...]

W TOKFM Balkan porównywał ceny części z ASO i wyszło, że te do lancera są często 2x bądź 3x droższe niż od innych samochodów.

kml

Data: 2011-05-03 16:43:56
Autor: Yogi\(n\)
Na co wymienić Fabię?
[...]

Poniżej 52 raczej ciężko będzie zejść, ale w cenie można "wycyganić" alarmy dywaniki czy halogeny. Auto bardzo fajne, pakowne, wygodne, choć lspalanie, akier i plastiki w środku nie powalają. Jako rodzinne, wyglądające trochę ciekawiej niż fabia, sprawdza się. Silnik 1.6 na miasto w zupełnosci wystarczy.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Na co wymieniæ Fabiê?