Na co wymienić Fabię?

Data: 2011-05-03 20:08:09
Autor: Agent
Na co wymienić Fabię?

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzoc3kgilc.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
Mam Fabię 1.4, 6 lat przejeździła i wystarczy. I tak sobie myślę, na
co wymienić. Warunki są takie:

1. Nowy.
2. Wielkość i cena zbliżona do rzeczonej Fabii.
3. Wyposażenie bez szaleństw (klima, czujnik cofania, proste radio,
'komputer' liczący zużycie paliwa i takie tam).

Wyszło mi, że też Fabię... Ale może coś innego zbliżonego jest?
Nowa Fabia nie bardzo mi się podoba...

A jeśli Fabia, to z takim samym silnikiem czy z innym? Osiągi ma jak
dla mnie akurat, ale widzę, że oferują teraz za 1000 zł więcej silnik
1.2 turbo, który rzekomo mniej pali przy tych samych osiągach.
Warto/nie warto?

 MJ
PS. Warunek "nowy" jest nienegocjowalny. Każdego proponującego pojazd
używany plonkuję bez mrugnięcia. 8-)

Ja bym kupił nową Fiestę. Fajny wyglad zewnątrz i wewnątrz i podobno fajnie jeździ (chodzi o zawieszenie)

Na co wymienić Fabię?