Na co zmienic 8800GTX

Data: 2009-09-30 15:24:35
Autor: XXX
Na co zmienic 8800GTX
Witam

Na co zmienic 8800GTX , rozdzielczosc 1680x1050.

Chodzi glownie o gry

Pozdrawiam

Data: 2009-09-30 15:43:46
Autor: MadMan
Na co zmienic 8800GTX
Dnia Wed, 30 Sep 2009 15:24:35 +0200, XXX napisał(a):

Na co zmienic 8800GTX , rozdzielczosc 1680x1050.

Chodzi glownie o gry

Z takim budżetem to Radeon 5870, najlepiej 2 sztuki. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-30 15:43:48
Autor: Heraklit
Na co zmienic 8800GTX
Był 30 wrzesień (środa), gdy o godzinie 15:24 *XXX* w pocie czoła
naskrobał(a):

Witam

Na co zmienic 8800GTX , rozdzielczosc 1680x1050.

Chodzi glownie o gry

od GTX 260 w górę.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-09-30 15:43:14

Data: 2009-09-30 15:52:41
Autor: BrunoN Bluthgeld
Na co zmienic 8800GTX
Heraklit wrote:

od GTX 260 w górę.

Hm, no właśnie. Też zastanawiałem się chwilę, czy nie zmienić swojego 8800GT po tym, jak kupiłem z monitorem o takiej rozdziałce jak cytacie wyżej, ale wyszło mi, że musiałbym wydać min. 8 stów, żeby była jakaś widoczna różnica. Chyba poczekam, aż mi się ta karta jeszcze trochę zestarzeje. Może będą już jakieś sensowne karty na DX11, czy cuś.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo promieniscie i zataczajac nedzne cwierc wzoru na polane trojkata, wyplulo porosniety gdzies pod Olszewnica korzen mandragory.

Data: 2009-09-30 20:05:31
Autor: Filon
Na co zmienic 8800GTX
Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <brunon99@MIELONKA.o2.pl> napisał w wiadomości news:h9voeq$cmt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Heraklit wrote:
[...]

ATI 5850 zapowiada się bardzo interesująco, wydajność powyżej GTX285/ATI4890.

--
______________________
Filon by Amen

Data: 2009-10-01 15:48:43
Autor: PoKeR
Na co zmienic 8800GTX
Heraklit wrote:
[...]

Jakie powyzej pomyliles 5850 z 5870 nie wprowadzaj ludzi w blad
pozatym cena kolego !!!!!!!!!!!

Data: 2009-10-01 16:12:38
Autor: MadMan
Na co zmienic 8800GTX
Dnia Thu, 01 Oct 2009 15:48:43 +0200, PoKeR napisał(a):

ATI 5850 zapowiada się bardzo interesująco, wydajność powyżej GTX285/ATI4890.

Jakie powyzej pomyliles 5850 z 5870 nie wprowadzaj ludzi w blad
pozatym cena kolego !!!!!!!!!!!

XXX ma nieograniczone środki finansowe. --

Data: 2009-10-01 23:24:45
Autor: Filon
Na co zmienic 8800GTX
Heraklit wrote:
[...]

Te testy, które zostały dotychczas opublikowane zdają się wskazywać na to, że jednak nie jestem w błędzie.

--
Filon by Amen

Na co zmienic 8800GTX