Na co zwrócić uwagę przy zakupie Ho ndy Accord VI gen?

Data: 2009-04-05 23:41:55
Autor: newsy_gazeta
Na co zwrócić uwagę przy zakupie Ho ndy Accord VI gen?
Witam
Szukam jakiegoś samochodu wielkości Passata/Mondeo i w oczy mi się Honda Accord trafiła, nigdy nie miałem "japońca", na co zwrocić szczególną uwagę, jakie są bolączki tego modelu, czy bardzo drogi jest serwis w porównaniu do klasę niższego Civica V gen?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie Ho ndy Accord VI gen?