Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360

Data: 2009-03-04 13:04:24
Autor: jowar
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Data: 2009-03-04 13:16:04
Autor: mcgregor

Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:golqrp$ml3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Żeby zapalał łatwo, nie chlapał olejem, nie dymił na niebiesko, żeby most nie wył za mocno, żeby biegi nie wyskakiwały, itd.

Data: 2009-03-04 06:18:57
Autor: slaweks
On 4 Mar, 13:16, "mcgregor" <maci...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_p...@op.pl> napisał w wiadomościnews:golqrp$ml3$1atlantis.news.neostrada.pl...> Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
> z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Żeby zapalał łatwo, nie chlapał olejem, nie dymił na niebiesko, żeby most
nie wył za mocno, żeby biegi nie wyskakiwały, itd.

żeby działało to co ma podnosić i opuszczać (hydraulika), czy wałki
napędowe są sprawne.

Data: 2009-03-04 13:28:38
Autor: yabba
[...]

Sprawdź go w ASO. :)

Głównie to zapalanie na zimno, dymienie i praca wszystkich biegów. OIDP to skrzynia biegów jest niesynchronizowana.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 13:31:39
Autor: Gabriel'Varius'
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Sprawdź go w ASO. :)
Mowisz i masz :-)
http://www.ursus.com.pl/pl/serwis/serwis.html

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-04 14:13:32
Autor: bratPit
[...]

ciekawe czy mają czujniki lakieru? ;-)
brat

Data: 2009-03-04 14:18:14
Autor: ArturVF500

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:golupp$ju9$1inews.gazeta.pl...

[...]

cyfrowe optyczne, ze wskaznikiem binarnym - "lakier jest", "lakieru brak";)

Data: 2009-03-04 14:22:49
Autor: yabba
[...]

I komputer, żeby odczytać błędy z silnika.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 14:49:28
Autor: jowar

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:golvaa$lv6$1inews.gazeta.pl...
[...]

a to trzeba miec fejs na CANIE?

Data: 2009-03-04 15:00:17
Autor: krzysiek82
jowar pisze:
a to trzeba miec fejs na CANIE?

Tak tylko w aso mają takie intrefejsy, bo te z allegro szaleją bo wykazuje zawsze błąd filtr cząstek stałych.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-05 09:08:32
Autor: dziadekJacek
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gom22a$5km$1nemesis.news.neostrada.pl...
jowar pisze:
a to trzeba miec fejs na CANIE?

Tak tylko w aso mają takie intrefejsy, bo te z allegro szaleją bo wykazuje zawsze błąd filtr cząstek stałych.

Ostatnio spytałem kolegę czy ma filtr cząstek stałych, a on mi odpowiedział że ma bawełniane kalesony więc można tak powiedzieć :) No w sumie miał rację, cząstki stałe nie przelecą a i gazy są odpowiednio przefiltrowane :)
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Data: 2009-03-04 15:02:25
Autor: yabba
Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:gom10q$8fv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Niekoniecznie CAN, Ursus ma dużo interfejsów do podłączenia:
http://www.agrotrader.pl/pictures/2009-02/151048386_middle.jpg

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 15:26:17
Autor: Czarek Daniluk
yabba pisze:

Niekoniecznie CAN, Ursus ma dużo interfejsów do podłączenia:
http://www.agrotrader.pl/pictures/2009-02/151048386_middle.jpg

:)

No co Ty - toż to trzydziestka, a gościu pyta o sześćdziesiątkę ;P

Pozdrawiam !!

Data: 2009-03-05 11:11:45
Autor: yabba
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:gom2pb$mnb$1news.onet.pl...
yabba pisze:

[...]

Przepraszam, moje niedopatrzenie. Nie zauważyłem, że ta wersja nie jest na pełnym "wypasie".
:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 15:19:56
Autor: pluton
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Skora i podgrzewane fotele. No i zeby ruszal z piskiem opon.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-04 15:26:42
Autor: jowar
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
a to były 60tki z modułem komfortu ? i centralnym ryglem?

Data: 2009-03-04 21:41:24
Autor: Alex81
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
In article <gom36k$dsa$1@atlantis.news.neostrada.pl>, moje_serce_jest_jak_pies@op.pl says...
a to były 60tki z modułem komfortu ? i centralnym ryglem?

Mam w rodzinie 60-kę z kabiną, webasto, dobrym audio i CB :> Właściciel jest mechanikiem-fanatykiem :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-04 15:27:02
Autor: krzysiek82
pluton pisze:
  > Skora i podgrzewane fotele. No i zeby ruszal z piskiem opon.

pozdrawiam
pluton

Trzeba sprawdzić także klimatronik bo czasami pada szczególnie w roczniku 82. A tak serio to kiedyś jechałem takim traktorem i rozwaliłem nim swojego BMX`a bo go nie widziałem, był płacz na kilka dni bo BMX był moim oczkiem w głowie.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-04 15:27:24
Autor: Sebastian Ciesielski
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

na przebieg,
w zeszłym tygodniu w Trójce mówili o podróży ursusem dookoła świata,
taki z 1982 mógł ją przecież odbyć wielokrotnie
i skąd sprowadzony, bo w takim Pakistanie drogi to średnie są

S.

Data: 2009-03-05 06:37:39
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Sebastian Ciesielski napisał:

[...]

http://www.tvn24.pl/-1,1589175,0,1,ursusem-utkneli-w-argentynie,wiadomosc.html
p.s. Ursus jest do wziecia z free tyle, ze troche daleko :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-05 09:16:34
Autor: Sebastian Ciesielski
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
http://www.tvn24.pl/-1,1589175,0,1,ursusem-utkneli-w-argentynie,wiadomosc..html
p.s. Ursus jest do wziecia z free tyle, ze troche daleko :-)

w radiu ten wariat (nowy prezes Ursusa) mówił o jakiejś ciężkiej kasie
jaką chce od organizatorów wyprawy,

grupa zapaleńców wpadła na pomysł promocyjnej wyprawy dookoła świata ciągnikiem,
na co przystał dawny zarząd fabryki,

ciekawie też wyglądał obrazek inspirujący autorów pomysłu:
- podczas wyprawy do Indii, na drodze przez pustynię w Pakistanie spotkali
gościa w turbanie jadącego ursusem i słuchającego pakistańskiego disco,

zdrówko

S.

Data: 2009-03-05 15:00:34
Autor: Bartas_M5
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Mamy taką maszyne w gospodarstwie.
Ciągnik nie do zdarcia.
Co prawda teraz wykorzystujemy go do lrzejszych prac, ale kilkanaście lat temu mieliśmy tylko jego, i żadnej roboty się  nie bał.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360