Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360

Data: 2009-03-04 13:28:38
Autor: yabba
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:golqrp$ml3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Sprawdź go w ASO. :)

Głównie to zapalanie na zimno, dymienie i praca wszystkich biegów. OIDP to skrzynia biegów jest niesynchronizowana.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 13:31:39
Autor: Gabriel'Varius'
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Sprawdź go w ASO. :)
Mowisz i masz :-)
http://www.ursus.com.pl/pl/serwis/serwis.html

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-03-04 14:13:32
Autor: bratPit
[...]

ciekawe czy mają czujniki lakieru? ;-)
brat

Data: 2009-03-04 14:18:14
Autor: ArturVF500

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:golupp$ju9$1inews.gazeta.pl...

[...]

cyfrowe optyczne, ze wskaznikiem binarnym - "lakier jest", "lakieru brak";)

Data: 2009-03-04 14:22:49
Autor: yabba
[...]

I komputer, żeby odczytać błędy z silnika.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 14:49:28
Autor: jowar

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:golvaa$lv6$1inews.gazeta.pl...
[...]

a to trzeba miec fejs na CANIE?

Data: 2009-03-04 15:00:17
Autor: krzysiek82
jowar pisze:
a to trzeba miec fejs na CANIE?

Tak tylko w aso mają takie intrefejsy, bo te z allegro szaleją bo wykazuje zawsze błąd filtr cząstek stałych.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-05 09:08:32
Autor: dziadekJacek
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gom22a$5km$1nemesis.news.neostrada.pl...
jowar pisze:
a to trzeba miec fejs na CANIE?

Tak tylko w aso mają takie intrefejsy, bo te z allegro szaleją bo wykazuje zawsze błąd filtr cząstek stałych.

Ostatnio spytałem kolegę czy ma filtr cząstek stałych, a on mi odpowiedział że ma bawełniane kalesony więc można tak powiedzieć :) No w sumie miał rację, cząstki stałe nie przelecą a i gazy są odpowiednio przefiltrowane :)
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

Data: 2009-03-04 15:02:25
Autor: yabba
Użytkownik "jowar" <moje_serce_jest_jak_pies@op.pl> napisał w wiadomości news:gom10q$8fv$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Niekoniecznie CAN, Ursus ma dużo interfejsów do podłączenia:
http://www.agrotrader.pl/pictures/2009-02/151048386_middle.jpg

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-03-04 15:26:17
Autor: Czarek Daniluk
yabba pisze:

Niekoniecznie CAN, Ursus ma dużo interfejsów do podłączenia:
http://www.agrotrader.pl/pictures/2009-02/151048386_middle.jpg

:)

No co Ty - toż to trzydziestka, a gościu pyta o sześćdziesiątkę ;P

Pozdrawiam !!

Data: 2009-03-05 11:11:45
Autor: yabba
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:gom2pb$mnb$1news.onet.pl...
yabba pisze:

[...]

Przepraszam, moje niedopatrzenie. Nie zauważyłem, że ta wersja nie jest na pełnym "wypasie".
:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360