Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360

Data: 2009-03-04 15:19:56
Autor: pluton
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 360
z 82 roku wg zapewnien po remoncie itd ?

Skora i podgrzewane fotele. No i zeby ruszal z piskiem opon.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-04 15:26:42
Autor: jowar
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
a to były 60tki z modułem komfortu ? i centralnym ryglem?

Data: 2009-03-04 21:41:24
Autor: Alex81
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360
In article <gom36k$dsa$1@atlantis.news.neostrada.pl>, moje_serce_jest_jak_pies@op.pl says...
a to były 60tki z modułem komfortu ? i centralnym ryglem?

Mam w rodzinie 60-kę z kabiną, webasto, dobrym audio i CB :> Właściciel jest mechanikiem-fanatykiem :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-03-04 15:27:02
Autor: krzysiek82
pluton pisze:
  > Skora i podgrzewane fotele. No i zeby ruszal z piskiem opon.

pozdrawiam
pluton

Trzeba sprawdzić także klimatronik bo czasami pada szczególnie w roczniku 82. A tak serio to kiedyś jechałem takim traktorem i rozwaliłem nim swojego BMX`a bo go nie widziałem, był płacz na kilka dni bo BMX był moim oczkiem w głowie.

--
krzysiek82

Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa c-360