"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."

Data: 2011-01-31 00:45:02
Autor: Eulalia Browarek
"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."
Data: 2011-01-30 23:24:52
Autor: robertbig
"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."
On 31 Sty, 00:45, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
http://www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/542690,Na-czyje...

Zennon

No moje słowa. Jak nic. Juz dawno tak mówiłem.
Wychowek PZPR działa przeciwko Polsce , ale z korzyscia dla Ruskich.

Bo "krowa która duzo ryczy , mało mleka daje" , a " świete oburzenie ,
najwyzsza forma obłudy"

....oto wola Kaaczaaaa ...

Data: 2011-01-31 08:29:38
Autor: rAzor
"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ii4t7s$7u0$1news.net.icm.edu.pl...
http://www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/542690,Na-czyje-zlecenie-opluwa-pan-moj-kraj-panie-kaczynski.html

Zennon

Od dawna wiadomo, że to antypolska gnida. Za władzę sprzedałby własną matkę!

Sátoraljaújhely

Data: 2011-01-31 05:53:27
Autor: Hans Kloss
On 31 Sty, 08:29, "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Za władzę sprzedałby własną matkę!
 Czego najlepszy dowód dał nie pozwalając się szantażować koalicjantom
i ozpisując w 2007 roku przedterminowe wybory. W wyniku których ową
władzę oddał.
J-23

Data: 2011-01-31 07:31:31
Autor: Hans Kloss
"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."
On 31 Sty, 15:44, "Azor jest kapusiem" <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:

Oddał, bo był przekonany,

A to już są wyłącznie twoje urojenia.
J-23

Data: 2011-01-31 10:05:42
Autor: cyc
[...]

Bardzo janse i prawdziwe zaprezentowanie prawdy o Kaczynskim !!.
Nie jest to dla mnie zadna odkrywczaq mysl bo o tym samym pisze tu gru[pie rowniez ja i to od dluzszego juz czasu . Nie mniej cieszy  ze coraz wiecej ludzi dostrzega wynikajace z kaczego obledu niebezpieczenstwo . Szkoda tylko , ze dalej pozostaje dosc duzy margines ludzi , ktorzy dla swojej glupoty i calkowitego braku trzezwego spojrzenia , wspieraja oblakanca .
Upieram sie przy takie diagnozie bo uwazam , ze normalny czlowiek musi zdac sobie sprawe z dramatycznych  dla Polski skutkow tych dzialan , jakie podejmuje Kaczynski .............chyba , ze rzeczywiscie bylby "na pasku " obcych o co go mimo wszystko nie posadzam .To po prostu oblakaniec .

cyc

"...Na czyje zlecenie opluwa Pan nasz kraj?..."