Na czym Getin Online zarabia...

Data: 2011-07-07 13:26:53
Autor: glaukonWYTNIJTO
Na czym Getin Online zarabia...

> Ja wczoraj zerwałem jedną lokatę w GOL. Dziś mam pieniądze na koncie. > Proponuję Ci jakąś pisemną skargę złożyć....I upomnieć się o zwrot kosztów i > odsetki za te 6 dni - może coś to da.

Kiedyś zerwałem lokatę w OF i środki były na rachunku w innym banku po trzech
godzinach. Wystarczy trafić w sesje.

Korzystając z OF i GO często mam wrażenie, że panuje tam lekki chaos, ale jeśli
chodzi o punktualność, to wszystko OK. Dodzwonić się bywa trudno, ale wystarczy
napisać do nich, żeby sami zadzwonili, wtedy dzwonią. Tak więc FIFI uważaj z
wyzwiskami, bo może się okazać, że miotasz je sam na siebie.

Data: 2011-07-07 13:38:10
Autor: FiFi
[...]

Lekki chaos? Punktualnosc? Chyba sobie zartujesz. W ciągu 6 dni to bylo chyba z 50 sesji i jakos nie trafilem? Napisalem 2 maile bez odpowiedzi. Jeszcze jakies pytania? Co ja mam innego myslec o tym zeje*anym banku? Te pieniadze byly mi potrzebne w poniedzialek. Chyba sądem się to skonczy bo inaczej nie odzyskam pieniedzy!!!

Na czym Getin Online zarabia...