Na czym polega demokracja w Kozach?

Data: 2011-07-04 15:55:53
Autor: cirrus
Na czym polega demokracja w Kozach?
# Spotkanie miało dotyczyć programu PiS, a skupiło się na opublikowanym dopiero co przez kierowany przez Macierewicza zespół raporcie o tragedii smoleńskiej. Poseł przemawiał godzinę jak kaznodzieja, bez mikrofonu i kartki, wyszedłszy przed stół do zgromadzonych, donośnie i z emocjami. Zapewniał, że nie stawia ostatniej kropki. - Dopuszczam zarówno awarię, jak i zamach. Ale nie ukrywam, że przychylam się do tego, że było to działanie intencjonalne. Celem miała być eliminacja prezydenta Lecha Kaczyńskiego z polityki międzynarodowej za obronę Gruzji, niezgodę na rosyjski gaz oraz dążenie do prawdy o ludobójstwie w Katyniu. Dalej o ludziach, którzy zginęli w katastrofie z ust posła padło już wprost: - Zostali złapani w śmiertelną pułapkę na rozkaz centrali moskiewskiej, wystawieni na strzał, wisiał nad nimi miecz Damoklesa.

Macierewicz wyliczał podstawy swojego wniosku: niesprawny samolot, nagła mgła na lotnisku, brak funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu...

- Czy mógłbym, panie pośle, sprostować? - w pierwszym rzędzie wstał postawny, dość młody mężczyzna, ale Macierewicz nie pozwolił mu skończyć: - Jak pan będzie mówił, to ja nie będę panu przerywał - pouczył. - Ale ja tylko chciałem odnieść się...

Macierewicz: - Niech się pan spyta zebranych, jeśli panu pozwolą...

- Chciałem powiedzieć, jako były żołnierz...

- Uuuuuuu! - zawył tłum i klaszcząc, zagłuszył żołnierza. Słychać było okrzyki: - Kto go tu przysłał?! Do domu, do domu! Idź i spytaj Tuska!

Macierewicz: - Bardzo państwu dziękuję, na tym polega demokracja. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf8wb

--
stevep

Data: 2011-07-04 16:55:30
Autor: Leprechaun
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iusgpe$grd$1news.vectranet.pl...
[...]

Anotoś wciskał kit w moherowe łby. Wiejski półgłówek uwierzy we wszysto co powie mu kaznodzieja.

BomBel

Na czym polega demokracja w Kozach?