Na czym polega haczyk?

Data: 2010-08-12 19:53:24
Autor: hubert depesz lubaczewski
Na czym polega haczyk?
znalazłem takie ogłoszenie:
http://otomoto.pl/subaru-b9-tribeca-nowy-najtaniej-C13396112.html
z tego co rozumiem, jest to nowa tribeca, składana pod moje zamówienie,
itd. nie uĹĽywane, nie z komisu.
jak na subaru.pl były ceny tribec (teraz nie widzę) to kosztowała około
100k pln więcej.

na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-08-12 13:24:36
Autor: tadek
Na czym polega haczyk?
On 12 Sie, 21:53, hubert depesz lubaczewski <dep...@depesz.com> wrote:
znalazłem takie ogłoszenie:http://otomoto.pl/subaru-b9-tribeca-nowy-najtaniej-C13396112.html
z tego co rozumiem, jest to nowa tribeca, składana pod moje zamówienie,
itd. nie używane, nie z komisu.
[...]

jid/gtalk: dep...@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

samochody najprawdopodobniej kupowane u dilerów Subaru na Litwie. Ceny
tam s± ZNACZNIE niższe niż w Polsce. Ja swojego Forestera kupiłem w
sumie 6 tys. euro taniej niż w Polsce

Data: 2010-08-12 22:12:28
Autor: Grzegorz Prędki
Na czym polega haczyk?
W dniu 2010-08-12 21:53, hubert depesz lubaczewski pisze:
[...]

Do CENY Netto należy doliczyć:
- Podatek akcyzowy (18,6%)
- Podatek VAT (22%)
- Koszty dodatkowe, tj. transport pod dom klienta, tłumaczenie dokumentów, ubezpieczenie Cargo, usługa brokerska, itd.

Data: 2010-08-12 22:40:07
Autor: Seba
Na czym polega haczyk?
Dnia Thu, 12 Aug 2010 19:53:24 +0000, hubert depesz lubaczewski
napisał(a):

na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

Zwróć uwagę, iż podana jest cena netto - a do końca nie wiadomo co
sprzedaj±cy rozumie pod tym pojęciem. Zadzwoń tam (jak jetse¶
zainteresowany) i dopytaj o szczegóły. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-08-12 14:15:33
Autor: tadek
Na czym polega haczyk?
napisał(a):

> [...]

Zwróć uwagę, iż podana jest cena netto - a do końca nie wiadomo co
sprzedaj±cy rozumie pod tym pojęciem. Zadzwoń tam (jak jetse¶

cena końcowa wychodzi około 192500 zł

Data: 2010-08-13 10:20:21
Autor: Piotr
Na czym polega haczyk?
UĹĽytkownik "hubert depesz lubaczewski" :
na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

IMO nie ma tu haczyka bo i ceny wcale nie sÄ… jakieĹ› super hiper okazyjne,
Tak jak ktoś pisał mogą to być auta kupione za granicą a niestety jeśli chodzi o Subaru to prawie wszędzie za granicą jest taniej.
Ja swoją B9 w niemieckim salonie kupiłem w zeszłym roku ponad 30% !!! taniej niż ta sama wersja w Polsce.
Nie wynika to z jakiĹ› kombinacji tylko z polityki firmy i chorych polskich przepisĂłw.
Szukając auta zauważyłem że ogromne różnice są również w przypadku Volvo XC90.
Mówię oczywiście o niemieckim salonie.

Pozdrawiam
Piotr

Na czym polega haczyk?