Na czym polozyc sie zima?

Data: 2009-11-29 19:24:56
Autor: Wojciech Wierba
Na czym polozyc sie zima?
raviz pisze:
Witam
Szukam maty piankowej lub samopompujacej, ktora spelnialaby kilka warunkow:
-zapewni komfort termiczny przy -10C w namiocie

Przeczytaj sobie najpierw tabelkę firmy Exped
http://www.exped.com/exped/web/exped_homepage.nsf/b43HomePage?openframeset

Exped-Marke => Isomatten => Algemeine Info => Merkmale Matten.pdf (na dole strony)

Co prawda tabelka dotyczy mat Exped'a, ale można się zorientować,
jakie grubości i rodzaje gąbki (pełna, plaster miodu) zapewniają
komfort przy róşnych temperaturach.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-11-29 11:22:32
Autor: Arni
Na czym polozyc sie zima?
On 29 Lis, 19:24, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> wrote:
raviz pisze:

> [...]

Co prawda tabelka dotyczy mat Exped'a, ale można się zorientować,
jakie grubości i rodzaje gąbki (pełna, plaster miodu) zapewniają
komfort przy różnych temperaturach.

Osobiście znam tę tabelkę ale z pełną odpowiedzialnością mówię, że na
macie o RV = 3,8 można spokojnie spać do - kilkunastu stopni i to w
śpiworze puchowym.

Roviz, każdą samopompę można przed zwinięciem złożyć na pół, pytanie
tylko czy warto? Odnośnie Wolfmaty - ile masz wzrostu, że twierdzisz
ze 183cm jest dla ciebie za krótka? Ja mam ok. 185 i jest idealna choć
osobiście wolał bym szerszą. Kiedyś była w wersji Long (63x196) ale
już jej chyba nie produkują, a szkoda bo była lżejsza od Trail Lite
Long o bodaj 50g.

Data: 2009-11-29 20:29:34
Autor: raviz
Na czym polozyc sie zima?

[...]

Mam 192cm wzrostu, wole jednak caly sie zmiescic na macie ;]

Data: 2009-11-29 15:01:38
Autor: Arni
Na czym polozyc sie zima?
On 29 Lis, 20:29, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
> [...]
> Long o bodaj 50g.

Mam 192cm wzrostu, wole jednak caly sie zmiescic na macie ;]

to tak, 196 jak nic.

Na czym polozyc sie zima?