Na dietę trzeba zapracować!

Data: 2012-06-03 10:35:02
Autor: Leszek
Na dietę trzeba zapracować!
Wielu z was pisze jednoczesnie z kilku kont.Pobieżne przejrzenie IP i mamy
wielonickowego trola: Przemyslaw W = Hrabia Dupa Bobrowski = Agent Wpływu =
razor = Bully300.To tak na początek.Stare teczki na coś się przydały! WL

Data: 2012-06-03 13:26:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Na dietę trzeba zapracować!

Użytkownik " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqfekl$l31$1inews.gazeta.pl...
[...]

I prowadzi ze sobą dyskusję?
Mam na myśli "Przemyslaw W = Hrabia Dupa Bobrowski = Agent Wpływu = razor = Bully300".

Data: 2012-06-03 13:48:44
Autor: pluton
Na dietę trzeba zapracować!
Wielu z was pisze jednoczesnie z kilku kont.Pobieżne przejrzenie IP i mamy
wielonickowego trola: Przemyslaw W = Hrabia Dupa Bobrowski = Agent Wpływu
=
razor = Bully300.To tak na początek.Stare teczki na coś się przydały!

Kable, kabelki, druciki, donosiki, teczki, teczuszki ...
Dobrze, że mamy maly przyrost, może peerelowsko-pisowskie geny
troche wygina.

Nullification

Data: 2012-06-03 13:52:19
Autor: Hrabia Dupa Bobrowski
Na dietę trzeba zapracować!
Użytkownik -  Leszek  napisał::
[...]

czyli hesk jednak nadal tu pisuje?? ? :o)))))))))))
trzeba be dzie zrobic mu qq .

Data: 2012-06-03 12:31:29
Autor: bully300
Na dietę trzeba zapracować!

Data: 2012-06-03 14:58:59
Autor: Bombel Srombel
Na dietę trzeba zapracować!
Użytkownik - Hrabia Dupa Bobrowski  napisał::
Użytkownik - Leszek napisał::
[...]

,,

ty jestes hesk? ?. zostaniesz zalatwiony ajk jego kolezka bombel :o))))))))))

Data: 2012-06-03 15:06:20
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
Pojebany sukinsynu, czego się naćpałeś? Nie dziwię się, że hesk od zawsze miał cię za gnidę, smiecia i nędznego gnoja! Przez lata lizałes odbyty psom na dworcu Wałbrzych Główny, potem przez lata obciągałeś Hansowi, a teraz biedaku zostałeś sam jak ten zdechlak z którym ostatnio sypiałeś, a zgnił na wyspie Słodowej we Wrocku.

BomBel

Data: 2012-06-03 15:08:53
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
a tys co za ejden ?dlaczego sie podszywasz kanalio po d uzytkwonikow?,, mamycie zlatawic,,?/// prosisz sie o qq

Data: 2012-06-03 15:07:22
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
atys co za ejden,,?,, cwaniaczku?,, tobie tez ozrbić qq? ?/?

Data: 2012-06-03 15:12:59
Autor: Bombel Srombel Kibeltongel
Na dietę trzeba zapracować!

Użytkownik - Leszek napisał::
[...]

doigralessie podszywancu ,hesk ciezlatwi ptaszku  :o)))))))))

Data: 2012-06-03 14:49:34
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
[...]

Ta gnida wałbrzyska używa wielu nicków. Mały zdychający padalec. Obrzydliwa glista usiłująca się wkręcić w odbyt swoich mocodawców. Najwyraźniej został porzucony przez wrocławskich meneli i pałęta się to spleśniałe nasienie po psp usiłując kąsać jak bezzebny kundel z hałdy kopalnianej.

BomBel

Data: 2012-06-03 14:54:04
Autor: Bombel Srombel
Na dietę trzeba zapracować!
[...]

trzeba bedzie mu zrobic qq :o)))))))))))) zalatwimy go

Data: 2012-06-03 14:57:56
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
Sam się załatwisz podwałbrzyski smieciu!

BomBel

Data: 2012-06-03 15:04:10
Autor: Bombel Srombel Kutafongel
Na dietę trzeba zapracować!

ty esjets azor czy hersk ?,, zreszta niewazne -taka sama kanalia zrobic ci qq,,? ... :o))))

Data: 2012-06-03 15:06:22
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
,, bedziesz cienko speiwal ptaszku ,ajk ci z heskiem zrobimy qq :o)))))))))
jak hesk wyjdzie z izolatki to cie znajdziemy izlawtimy

Data: 2012-06-03 15:11:11
Autor: Bombel Srombel Kibeltongel
Na dietę trzeba zapracować!
z alatwimyciebie jak hesk wyjdzie zizolatki.,., kan alio z lpr-u , bed ziesz cienko speiwal ,ptaszku :o))))))))))))

Data: 2012-06-03 15:07:47
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
Sam sobie zrób dobrze. Masz w tym wprawę! Obciagałeś Hansowi przez lata. Ty pojebie LPR-owski!

BomBel

Data: 2012-06-03 15:11:59
Autor: Bombel Srombel Kibeltongel
Na dietę trzeba zapracować!
zadzwondommie zalatwimy gnoja i zrobimy mu qq . :o))))0

Data: 2012-06-03 15:39:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Na dietę trzeba zapracować!

Hej dzieciaczki! Nie zapomnijcie ze sobą wiaderka i szpadelka!!! Bez tego nikomu kuku nie zrobicie!

Data: 2012-06-03 17:28:02
Autor: jr
Na dietę trzeba zapracować!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Hej dzieciaczki! Nie zapomnijcie ze sobą wiaderka i szpadelka!!! Bez tego
nikomu
kuku nie zrobicie!

A ty co? grupowy tatuś?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją

Data: 2012-06-03 17:31:58
Autor: ZesromBel
Na dietę trzeba zapracować!
Użytkownik - jr  napisał::
[...]

to hesk aka azor ,grupwy troll i pdoszywaniec tez chce qq ,? :o))))))))))''

Data: 2012-06-03 19:55:24
Autor: rozarlednuk
Na dietę trzeba zapracować!
Zebyś szczezł ty posrańcu z wałbrzyskiich melin!

BomBel

Data: 2012-06-03 20:09:49
Autor: ZesromBel
Na dietę trzeba zapracować!
zjadles jogurcik ?no to teraz pluj ! !! :o)))))))))))))))
hesk zrobil ci qq?  ;-P)))))))))

Data: 2012-06-03 17:36:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Na dietę trzeba zapracować!

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqfvog$17m$1node1.news.atman.pl...

[...]

Nie. Jestem rozbawiony waszą dziecinną wojowniczością! Huzia na Józia! Napyszczycie jeden na drugiego i tym zakończy się wasza infantylna wojenka, dzieciątka boże!

Data: 2012-06-03 18:12:43
Autor: jr
Na dietę trzeba zapracować!

> [...]

Nie. Jestem rozbawiony waszą dziecinną wojowniczością! Huzia na Józia!
Napyszczycie jeden na drugiego i tym zakończy się wasza infantylna

Te ociec... Nie przeszkadzaj dzieciom, jak się grzecznie bawią, bo ci które
łopatką w oko wypierdoli.

Data: 2012-06-03 19:08:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Na dietę trzeba zapracować!

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqg52g$6n7$1node1.news.atman.pl...

> [...]

dzieciątka boże!

Te ociec... Nie przeszkadzaj dzieciom, jak się grzecznie bawią, bo ci które

Nie wyrażaj się, maluchu, bo w dupę klapsa dostaniesz!

Na dietę trzeba zapracować!