"Na dnie jeziora" Józef Pawłusiewicz

Data: 2009-09-28 02:18:09
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
"Na dnie jeziora" Józef Pawłusiewicz
Dziś ukazała się wyjątkowo ciekawa książka wydana przez wydawnictwo
Ruthenus. Czekaliśmy na nią trzy lata. Mowa o II, rozszerzonym wydaniu
wspomnień Józefa Pawłusiewicza " Na dnie jeziora". Pierwsze wydanie z
1981 r rozeszło się jak świeże bułeczki, nie można było łatwo dotrzeć
do tej książki, która moim zdaniem powinna być lekturą obowiązkową
każdego przewodnika beskidzkiego i miłośnika naszego regionu.
Sama książka jest ładnie wydana (chociaż muszę z przykrością
stwierdzić, że projekt okładki jest moim zdaniem byle jaki,
szczególnie, gdy porównamy go z przepięknie wydanym albumem tego
wydawnictwa "Bieszczady z nieba"), ozdobiona kilunastoma zdjęciami,
mapkami i schematem szlaku bojowego oddziału Samoobromy porucznika
Pawłusiewicza.
Wszyscy miłosnicy psów polskich ras zapewne także znają Pułkownika,
gdyż to on "stworzył" psa o niespolitym charakterze, wyjatkowo
inteligentną rasę gończy polski. Stało się to w Bieszczadach, w
Rajskiem.

Data: 2009-09-29 03:10:28
Autor: Doczu
W dniu 2009-09-28 11:18, lucynapsciuk@gmail.com pisze:
Dziś ukazała się wyjątkowo ciekawa książka wydana przez wydawnictwo
Ruthenus.

Ooo dzięki za info. Bardzo fajna książka. Byłem tym szczęściarzem, ktoremu udalo się ją za grosze kupić na Allegro :)
Z pewnością się w nią zaopatrzę ponownie.
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-09-30 03:01:17
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 29 Wrz, 03:10, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2009-09-28 11:18, lucynapsc...@gmail.com pisze:

> [...]

ktoremu udalo się ją za grosze kupić na Allegro :)
Z pewnością się w nią zaopatrzę ponownie.

Niestety, nie miałam tyle szczęścia. Tylko ją przeczytałam.
Ukazała się ponoć także bardzo ciekawa książka Grzegorza Motyki "W
Kegu "Łun w Bieszczadach". Jeszcze jej nie miałam nawet w ręku ale
Koledzy mi opowiadali iż jest bardzo interesująca.

Data: 2009-10-01 07:06:09
Autor:
lucynapsciuk@gmail.com <lucynapsciuk@gmail.com> napisał(a):
Ukaza=B3a si=EA pono=E6 tak=BFe bardzo ciekawa ksi=B1=BFka Grzegorza
Motyki=
 "W
Kegu "=A3un w Bieszczadach". Jeszcze jej nie mia=B3am nawet w r=EAku ale
Koledzy mi opowiadali i=BF jest bardzo interesuj=B1ca.

hmmm... jakoś Motyki nie uważam za autorytet jesli chodzi o te "trudne tematy", ale z chęcia się zapoznam. Może zmienię zdanie.
P.S.
Pomyśl nad zmianą kodowania, bo widzisz jakie krzaki wychodzą przy cytowaniu.
Pozdrawiam.

Data: 2009-10-01 00:19:56
Autor: Slawomir Gorniak
On Oct 1, 10:06 am, " " <do...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Pomyśl nad zmianą kodowania, bo widzisz jakie krzaki wychodzą przy cytowaniu.
Pozdrawiam.

U niej jest wszystko ok, Doczu tez nie mial problemow z cytowaniem.

Pomysl nad zmiana readera. Pomysl tez nad niekasowaniem tematu, bo
glupio wyglada :)

S.

Data: 2009-10-01 08:14:43
Autor:
Slawomir Gorniak <slawomir.gorniak@gmail.com> napisał(a):
On Oct 1, 10:06=A0am, " " <do...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Pomy=B6l nad zmian=B1 kodowania, bo widzisz jakie krzaki wychodz=B1 przy
=
cytowaniu.
> Pozdrawiam.

U niej jest wszystko ok, Doczu tez nie mial problemow z cytowaniem.

To pisałem ja - Doczu właśnie :-)

Pomysl nad zmiana readera. Pomysl tez nad niekasowaniem tematu, bo
glupio wyglada :)

Ja żem nic nie kasował, a readera nie dam rady zmienić bo pisze z IE przez www :-) Nie wiem co się pokiełbasiło, bo do tej pory nie miałem problemów.
pozdrawiam.

Data: 2009-10-01 02:28:10
Autor: Slawomir Gorniak
On Oct 1, 11:14 am, " " <doczu.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> U niej jest wszystko ok, Doczu tez nie mial problemow z cytowaniem.

To pisałem ja - Doczu właśnie :-)

Buahaha, no to istotnie cos nie gra. Bo "Full name" tez Ci wcielo ;-)

S.

Data: 2009-10-01 09:35:12
Autor: Doczu
Slawomir Gorniak <slawomir.gorniak@gmail.com> napisał(a):
Buahaha, no to istotnie cos nie gra. Bo "Full name" tez Ci wcielo ;-)

A to już moje lenistwo bo za każdym razem trzeba wpisywać ręcznie

--

"Na dnie jeziora" Józef Pawłusiewicz