Na dobranoc.

Data: 2009-11-11 22:32:58
Autor: Jadrys
Na dobranoc.

Cudownej dziewczynie - miłych snów :-) :

http://www.youtube.com/watch?v=cs6O6EG1T_w

Data: 2009-11-11 23:43:20
Autor: Antenka
Na dobranoc.
On 11 Lis, 22:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Cudownej dziewczynie - miłych snów :-) :

http://www.youtube.com/watch?v=cs6O6EG1T_w

:-)

Antenka

P.s.Jadrysiu, żałuj, że nie byłeś wczoraj w Poznaniu. Sebastian Riedel
z "CREE" zagrał i zaśpiewał dla Ciebie "Czerwony jak cegła" i "Whisky
moja żono" i parę innych kawałków :-D.

Data: 2009-11-12 10:13:24
Autor: Jadrys
Na dobranoc.
Antenka pisze:

:-)

Antenka

P.s.Jadrysiu, żałuj, że nie byłeś wczoraj w Poznaniu. Sebastian Riedel
z "CREE" zagrał i zaśpiewał dla Ciebie "Czerwony jak cegła" i "Whisky
moja żono" i parę innych kawałków :-D.

Tak, słyszałem :-) .. Szkoda tylko że tak późno się o tym dowiedziałem :-( , żałuje bardzo..

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-12 23:39:55
Autor: Antenka
Na dobranoc.
On 12 Lis, 10:13, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> moja żono" i parę innych kawałków :-D.

Tak, słyszałem :-) .. Szkoda tylko że tak późno się o tym dowiedziałem

P.s. Przecież jeszcze będziesz miał okazję nie raz i nie dwa go
posłuchać na "żywo". Sebastian wygląda na rozsądnego chłopaka - chyba
nie ćpa .Mam nadzieję, że będzie żył długo i zagra jeszcze wiele,
wiele koncertów, czego mu bardzo życzę. Ryśka nikt nie zastąpi -
wiadomo, ale chłopak wydaje się być utalentowany po ojcu. :-)

Data: 2009-11-13 20:37:38
Autor: Jadrys
Na dobranoc.
Antenka pisze:
On 12 Lis, 10:13, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Antenka pisze:

:-)
[...]

Też mam taką nadzieję że pójdzie w ślady ojca, ale tylko te muzyczne :-) ..  Wiesz, nie jest łatwo być muzykiem i uniknąć tych wszystkich pokus :-(

Na dobranoc.