Na dobranoc...

Data: 2009-11-19 23:11:01
Autor: Jadrys
Na dobranoc...

...prawdziwej Damie:

http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88

Data: 2009-11-19 14:16:39
Autor: Antenka
Na dobranoc...
On 19 Lis, 23:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
..prawdziwej Damie:

http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88

:-)

Antenka

Data: 2009-11-20 07:21:08
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6f5b66da-a2cc-4a21-9242-a661d2613172b15g2000yqd.googlegroups.com...
On 19 Lis, 23:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
..prawdziwej Damie:

http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88

:-)

Antenka

Następna odsłona nowego servisu randkowego: wywłoka przytulasia się do jadrysia-pojebusia. Oto właśnie wasza "ynteligencja". Ogólniedostępnego usenetu używacie do prywatnej korespodencji. Jadryś - minętkę druciarze też w ławce na parku o dwunastej w południe odwalasz? Ona taka "dama", że na pewno nie odmówi. Ale żeś ty taki idiota, to się nie spodziewałem.

Data: 2009-11-20 11:57:22
Autor: Jadrys
Na dobranoc...
Konstanty Wycirowski pisze:
[...]

Jaka jest przyczyna tej próby obrażenia mnie?

Data: 2009-11-20 12:49:11
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:he5sme$gk1$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiesz? No to będziesz już głupkiem do końca życia.

Data: 2009-11-20 14:30:34
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"jadrys" <che@yahoo.com> >>>
Nie wiesz? No to będziesz już głupkiem do końca życia.

Tylko sie domyślam.

Lepiej przytul druciarę. Ona tylko śmierdzi, a od myślenia głowa cię może rozboleć.
P.S. Do głupoty zalicza się również debilne cytowanie postów w Usenecie. Nie tylko kretyńskie pogaduszki intymne.

Data: 2009-11-20 15:00:17
Autor: jadrys
Na dobranoc...
[...]

Co przez to chcesz powiedzieć? Zarzucasz mi cytowanie kogoś?

Data: 2009-11-20 15:27:18
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"jadrys" <>
Co przez to chcesz powiedzieć? Zarzucasz mi cytowanie kogoś?

Zdejmij jarmułkę. Przegrzewa ci się czaszka!

Data: 2009-11-20 12:34:31
Autor: awe
Na dobranoc...

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:he5cgp$j34$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Jezu ale ty jestes chamski
awe

Data: 2009-11-20 09:21:23
Autor: Antenka
Na dobranoc...
On 20 Lis, 12:34, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> napisał w wiadomościnews:he5cgp$j34$1news01.versatel.de...

"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:6f5b66da-a2cc-4a21-9242-a661d2613172b15g2000yqd.googlegroups.com...
On 19 Lis, 23:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> ..prawdziwej Damie:

>http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88

> --
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

:-)

[...]

Ave Cesar, mało powiedziane. Nie ma takich słów na określenie tego
śmiecia!

Antenka

Data: 2009-11-20 21:13:27
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"Antenka" <> Jezu ale ty jestes chamski
awe

Ave Cesar, mało powiedziane. Nie ma takich słów na określenie tego
śmiecia!

Antenka

Spierdalaj do rynsztoka, kato-hitlerowska wywłoko!

Data: 2009-11-23 00:26:18
Autor: Antenka
Na dobranoc...
Spierdalaj do rynsztoka<

 Spierdalać  to ty możesz komuszy parszywy wieprzu!

Do gnojówy ty zakuty leninowsko-stalinowsko-bolszewicki ryju!!! Chrum
chrum knurze niemyty! Do chlewa a nie odory rozsiewać na psp!!!

Antenka

Data: 2009-11-23 13:41:57
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9074b209-3bb4-4c4f-b1c2-407e53d55ff0f10g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Twojego odoru nikt nie przebije, wywłoko!

Data: 2009-11-23 10:12:43
Autor: Antenka
Na dobranoc...
Szmaciarz!

Data: 2009-11-20 12:48:24
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
Jezu ale ty jestes chamski
awe
I o to chodzi, broda, i o to chodzi!
P.S. Ale tak szczerze, to co ty chcesz od tego biednego Jezusa? Przecież to ja bluzgam na idiotów, a nie Jezus.

Data: 2009-11-21 13:36:00
Autor: awe
Na dobranoc...

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:he5vmd$q72$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ty nie rob z siebie intelekta. elektrona tez nie
awe

Data: 2009-11-21 22:51:15
Autor: Polok_prawdziwy
Na dobranoc...
Konstanty Wycirowski wrote:

A nogi już myłeś?

Łogupiołeś, cyco...!?

- łon teroski BEZROBOTNYM FRONCKIEM jest, to łokrutnie nagazie łoscendzać
musi (bo inacej łodetnońć go mogom!)...!!!

Teroski to hermonogram kumpieli majom - cybrudne, cycyste, to dwarazy
doroku, zawse krutko psed świntami siem kompiom...

Data: 2009-11-22 18:57:39
Autor: awe
Na dobranoc...

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:he8utn$cdq$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kapie sie calosciowo, a ty nogi w sobote? a glowe w piatek?
awe

Data: 2009-11-22 19:57:42
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"awe" <
A nogi już myłeś?
-- -- -- -- -- -- -- --
kapie sie calosciowo, a ty nogi w sobote? a glowe w piatek?
awe
Mnie, głuptoku, tylko interesowało, czy nie zasmrodzisz gabinetu doktorowi  od nóg. Bo, że u ciebie na głowę za późno, to widać.....

Data: 2009-11-23 03:12:27
Autor: awe
Na dobranoc...

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hec1je$38a$1news01.versatel.de...

"awe" <
A nogi już myłeś?
-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

uj ale zesZCie se tak zateksciEli wtyciUrkowski, oj oj ze tak wam sie jeszcze chce. tak trzymajcie wycior, tak trzymajcie - nie schodzcie z tej linni, nawet na niej pozostancie - az w wkoncu ktos odkryje wasz talen i pojdziecie do kabaretu
awe

Data: 2009-11-23 09:13:59
Autor: Konstanty Wycirowski
Na dobranoc...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hecqm8$rnb$1news.onet.pl...

[...]

A ty co guptoku, drgawki starcze? Że tak młócisz po kalwiaturze bez ładu i składu? A móże Piotruś za mocno posuwa? Byśta się wstydzili, hitlerowskie pomiotła, cały czas musicie to robić?

Data: 2009-11-21 22:47:20
Autor: Polok_prawdziwy
Na dobranoc...
awe wrote:

[...]

AWEMARYNA, niełodzywej siem lepij i nierub zsiebie pośmiewiska, bociem itak
WCIULA łokrutnie robiom....

Na dobranoc...