Na dobry początek tygodnia

Data: 2009-07-27 08:15:42
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Na dobry początek tygodnia
Data: 2009-07-26 23:35:36
Autor: macieks
Na dobry początek tygodnia
On 27 Lip, 08:15, "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <dj_antys...@stopazwrotu.pl>
wrote:
Kolejny giełdowy rysunek:http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/rysunki/pragnienie_n.jpg

Archiwalne tutaj:http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=147

DJ

Jak jeszcze dzisiaj dołączy do zabawy EURUSD to faktycznie będzie
'pragnienie'  :) :)

Data: 2009-07-26 23:53:47
Autor: macieks
Na dobry początek tygodnia
Ciekawie to wygląda na tygodniowym wykresie

http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/5BCZuMVHydO/eurusd_week

Walka trwa.

Data: 2009-07-27 09:29:56
Autor: Dieter
Na dobry początek tygodnia
Jak pod to grasz? Gdzie ustawiasz reversy i stopy? Podaj jakies equity.

D.

Data: 2009-07-27 01:15:16
Autor: macieks
Na dobry początek tygodnia
On 27 Lip, 09:29, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Jak pod to grasz? Gdzie ustawiasz reversy i stopy? Podaj jakies equity.

D.

Nie gram na walutach. Na kontraktach idzie mi bardzo dobrze, ale rynek
walutowy coś mi nie podchodzi. Na indeksie zawsze pozwalam rosnąć
cenie (albo spadać), najwyżej przy odwrocie część zysku trzeba będzie
oddać.
Na foreksie chyba trzeba częściej korzystać z TP.

Ale odnośnie wskaźnika RSI gorąco polecam posiedzieć 'parę' godzin
przy nim. Żadne tam wykupienie czy wyprzedanie. Bardzo ładnie się
rysuje linie trendu, kanały itp. Pomaga często złapać punkty zwrotne.
Albo potwierdzić ważne wybicie.
Kiedyś zamieszczałem na grupie wykres dzienny SP500

http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/45jF0LWXEFy
historycznie diagnoza była trafna :)

I jeszcze wykres 1H z teraz
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1ijHiUoEiY8
Jak widać walka trwa.

Mi ten wskaźnik dużo daje. Lepiej widzę:) Jeszcze raz polecam
posiedzieć przy nim trochę czasu. Najlepiej interwały dluższe 1H, 4H,
1D, 1W. I nawet na 5min coś małego można złapać, ale to raczej nie na
WIG.

To jest moja 'wędka' dla Was, jak ktoś chce to skorzysta :)

Data: 2009-07-27 10:23:18
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
Moim skromnym zdaniem to nie dziala. Podaj konkretne warunki we/wy tego Twojego patentu, to chetnie sprowadze Cie na ziemie.

D.

Data: 2009-07-27 02:46:45
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 27 Lip, 10:23, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Moim skromnym zdaniem to nie dziala. Podaj konkretne warunki we/wy tego
Twojego patentu, to chetnie sprowadze Cie na ziemie.

D.

Poświęciłeś zagadnieniu kilka minut i już wiesz, że jest kiepskie ?
Mi się sprawdza bardzo dobrze jako potwierdzenie, czy rynek już może
zawracać czy ma siłę przejść następną półkę. Warunki we/wy to inna
inszość. Cała moja gra nie opiera się tylko na tym RSI.
Czy to ma sens zobaczymy dzisiaj. Każdy może zobaczyć na tym wykresie
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1ijHiUoEiY8 , na żywo na
stooq.pl interwał 1H, czy po przejściu którejś z tych namalowanych
linii trendu rynek zrobi jakiś większy ruch. Albo, że ne zrobi nic
ciekawego (co też jest bardzo możliwe ;)

Data: 2009-07-27 12:11:41
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
Poświęciłeś zagadnieniu kilka minut i już wiesz, że jest kiepskie ?<

Odp. Ten patent jest do dupy. Za bardzo skupiasz sie na wejsciu, ktore jest najmniej wazne. Liczy sie dobry OUT lub reverse.

Warunki we/wy to inna inszość<.

Odp. Sztywne warunki we/wy to podstawa w metodzie. Jesli ich nie potrafisz jednoznacznie okreslic tzn., ze grasz w ciemno opierajac sie na zludzeniu, ze to cos dziala. W tym biznesie 2 + 2 musi sie rownac 4 i nie moze byc inaczej.

D.

Data: 2009-07-27 03:46:39
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 27 Lip, 12:11, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
> [...]

ze to cos dziala. W tym biznesie 2 + 2 musi sie rownac 4 i nie moze byc

Tak masz racje odnośnie wejścia i wyjścia. Sprawa z RSI jest jednym z
elementów układanki.

Czy patent jest do dupy, będę się bronił i zaprezentuje wieczorem.
Teraz nie mam możliwości operowania wykresami na wrzuta.pl

Data: 2009-07-27 14:18:51
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
Ok, trzymam Cie za slowo. Mam nadzieje, ze nie jestes za bardzo na mnie wkurwiony i ze moja krytyka jedynie zmobilizuje Cie do dalszych badan.

Pozdrawiam,

D.

Data: 2009-07-27 12:00:36
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 27 Lip, 14:18, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Ok, trzymam Cie za slowo. Mam nadzieje, ze nie jestes za bardzo na mnie
wkurwiony i ze moja krytyka jedynie zmobilizuje Cie do dalszych badan.

Pozdrawiam,

D.

E tam odrazu wkurwiony.
Dziwię się, że taki stary giełdowy byk czy niedźwiedź zapomniał o
dywergencjach :)

Jako, że mówcą jestem kiepskim, graficzna prezentacja:
Patent może jest do dupy :), ale mi wystarczy, że wziąłem po około 75%
z przedostatniego ruchu w dół i ostatniego ruchu w górę int. 1H
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4T5gxT8d8iA

I zachęciło mnie do wzięcia opcji z terminem na wrzesień int. 1D
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/9QWgAICHk12

A SP500 potwierdzał zachowanie WIG-u int. 1H
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8xhdxIP4Wso

Dla tych co lubią waluty zachowanie EURUSD int. 1D
http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7NFM22FS9II

Odnośnie prowadzenia pozycji, dopóki nie widzę osłabienia ruchu
przesuwam tylko stopa wyżej (lub niżej), chyba że na drodze jest
historyczny i konkretny opór (lub wsparcie). I dlatego moje ostatnie L
(z piątku) jeszcze się trzymają, chociaż już ledwo,ledwo :)
A piszę to przede wszystkim dla nowych graczy. Można posiedzieć przy
wykresach pare godzin i badać, szukać, ćwiczyć. Efekty będą
zadowalające.

Co będzie na EURUSD, nie mam bladego pojęcia.

WALKA TRWA  :)

pozdr

ps. sory za rozdzielczość zdjęć na wrzuta.pl, zapomniałem zmniejszyć :)

Data: 2009-07-27 22:25:51
Autor: Bugatti
Na dobry pocz?tek tygodnia
Użytkownik "macieks" napisał w wiadomości:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No to pytanko dla FW20

15.07 11:00 1H masz "wysokie" RSI (82,98) - co wtedy robisz ?  (Piszesz że twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S na kilkanaście punktów ?
Czy może otwierasz S wtedy gdy Rsi spadnie poniżej lini na wyrysowanym przez Ciebie kanale ?
Jeśli rzeczywiście wziąłeś 75% ostatniego ruchu w górę to na imo bardzo mała w tym zasługa Rsi i Macada i wyrysowanych kanałów.

PS. ustaw sobie kodowanie na 8-bitowe bo źle się odpisuje na twoje posty.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-07-27 14:34:08
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 27 Lip, 22:25, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:

[...]

Nic nie robię, stopa tylko przesuwam, nigdy nie gram na kilkanaście
punktów, w sensie odwrócić 10 pkt odwrócić 10 pkt, daytrading to nie
dla mnie.

[...]

One pomogły tylko podjąć decyzję o kupnie L. Prowadzenie pozycji to
już inna sprawa. Kiedyś już pisałem jak ja gram. Pierwszy SL 35,
później zwiększa się proporcjonalnie do zysku, max 60 pktów. Technika
taka jest frustrująca jak rynek zrobi 50 z twoją pozycją i zawróci.
Zostaje mi wtedy kilka, kilkanaście pktów zysku. Ale w przypadku
dużych ruchów, zbiera się pokaźny zysk. Zawsze gram tak jakby jutro
miał być duży ruch.

PS. ustaw sobie kodowanie na 8-bitowe bo źle się odpisuje na twoje posty.

myślę, że zmieniłem, ale proszę potwierdzić :)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-07-27 23:37:10
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
Jaki to dalo zysk za ostatnie 5 lat, jakie max obsuniecie na kapitale?

Testuj, testuj, testuj.

D.

Data: 2009-07-27 23:11:20
Autor: Hubert
Na dobry pocz?tek tygodnia
Bugatti wrote:
No to pytanko dla FW20

15.07 11:00 1H masz "wysokie" RSI (82,98) - co wtedy robisz ?  (Piszesz że twoja gra nie opiera się tylko na RSI) Dalej trzymasz L czy łykasz S na kilkanaście punktów ?

Albo 13.04 - nowy szczyt + dywergencja na wskaźniku. Niemal identycznie jak w zaznaczonej połowie czerwca.

Data: 2009-07-27 22:42:23
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
No dobra ale kiedy w koncu wchodzisz, a kiedy wychodzisz (plan awaryjny). Podaj jasne reguly. Na ktorej w kolejnosci dywergencji wchodzisz w pozycje? Co robisz, jesli pomimo pojawiajacej sie kolejnej dywergencji rynek ustanawia nowe dno? Gdzie przyznajesz sie wtedy do bledu i wychodzisz ze strata? Wybrales z wykresu pasujace Ci przypadki. Znam paru kolesi co na dywergencjach wyzerowali sobie konta, bo zawsze je widzieli w silnym trendzie. Byli klasycznymi lapaczami spadajacych nozy.

D.

Data: 2009-07-27 15:39:51
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 27 Lip, 22:42, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
[...]

Zbiorczo do zainteresowanych.
W wątku u kolegi Bugatti jest mój styl prowadzenia pozycji i SL. I to
jest podstawą SUKCESU I PORAŻEK mojego grania.

Te dywergencje to DODATEK. Potwierdzające ruch albo zaprzeczające
(wykazujące osłabienie). Nie szukajcie w niej pewnych transakcji, bo
na giełdzie nie ma nic pewnego.
Jasne reguły wchodzenia są dla mnie, sory jak mam przekazać, to co się
nauczyłem i cała swoją wiedzę. Że tam był historyczny opór (o oporze
SP500 nie wspominając, bo on jest ważniejszy), że mieliśmy w tym
miejscu 38,2% zniesienia fibo 4-ro miesięcznych wzrostów.

Dla mnie to dobre sygnały, jak widzę od prawie roku EURUSD
poruszającego się w trójkącie, mimo iż cenowo wygląda to inaczej. I
SP500 który przez całą bessę notował swoje szczyty zatrzymujące się na
jednej prostej linii z wykresu RSI (z tych sygnałów akurat chętnie
korzystałem :)

Kto chce niech przemyśli sprawę, kto uważa to za bzdurę, niech oleje
tego posta. Każdy gra po swojemu.

Data: 2009-07-28 08:01:30
Autor: Dieter
Na dobry pocz?tek tygodnia
Jasne, ze kazdy gra jak mu pasuje ale mimo wszystko radze przeprowadzic testy, no chyba, ze lubisz sie ludzic.

D.

Data: 2009-07-27 23:58:56
Autor: macieks
Na dobry pocz?tek tygodnia
On 28 Lip, 08:01, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
Jasne, ze kazdy gra jak mu pasuje ale mimo wszystko radze przeprowadzic
testy, no chyba, ze lubisz sie ludzic.

D.

Spoko.
Na szczęście dla mnie mój portfel i wykres nie mają złudzeń.

Na dobry początek tygodnia