Na drzwiach ponieśli Pawła Grasia

Data: 2017-06-10 13:38:56
Autor: u2
Na drzwiach ponieśli Pawła Grasia
:)))))))))))))))))))

Graś: Tam mnie zamknęli na tym, w Kętach na komisariacie - ona wam to wszystko opowie, żebyście nie myśleli, że ściemniam. Zwinęli mnie w Kętach, zapakowali na komisariat.
Tomczykiewicz: My mamy swoje resortowe.
Graś: Jak mnie kurde zapałowali, to we mnie się budziło, kur... a jak to mnie zamkną na komisariacie - wyjąłem jedne drzwi, drugie drzwi i uciekłem. Na krakowskich Kętach (...0 żeby nie było, nie zapakowali mnie za politykę, tylko za...
Głos: Alkohol
Graś: No, nooo za zadymę, absolutną zadymę z milicją. Uciekłem, wyp... biegnę środkiem krakowskiej, biegnie za mną z ośmiu policjantów, milicjantów. Ja mówię: Strzelajcie kur... do Polaka, strzelajcie wy ch...
ks. Sowa: Zachowałeś się jak bohater narodowy. Paweł Graś padł. Na drzwiach ponieśli go.
Graś: Skręciłem sobie nogę, kur... mówię dalej nie ucieknę.
ks. Sowa: Czyli jesteś męczennikiem, moim zdaniem 800 złotych renty.

http://niezalezna.pl/100311-alkoholowa-anegdota-grasia-i-obrzydliwe-zarty-ks-sowy-pawel-gras-padl-na-drzwiach-poniesli-go
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-11 11:49:16
Autor: Ciemny Lud
Na drzwiach ponieśli Pawła Grasia, prezes wrócił do domu
ćwok "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

Graś: Tam mnie zamknęli na tym, w Kętach na komisariacie - ona wam to
wszystko opowie, żebyście nie myśleli, że ściemniam. Zwinęli mnie w
Kętach, zapakowali na komisariat.

https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

CL

Na drzwiach ponieśli Pawła Grasia