Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Data: 2011-08-18 09:36:53
Autor: Aleksander
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?
Pro¶ba o potwierdzenie ,
Czy na dzi¶ najwyższy przyrost daje "lokata na wy¶cigi " w GO. Chodzi tylko o lokaty tzw. antybelkowe. Okres 2 lub 3 max 4 miesi±ce , najlepiej aby cała operacja odbywała się bez konieczno¶ci wizyty w placówce banku , choć je¶li jest produkt o lepszym oprocentowaniu i wymaga wizyty to może być. Pomijam jednorazowe incydenty na start itp oraz niskie kwoty (nie dywagujmy co to niska kwota).
Wiem że można poszukać i porównać , ale jest tego do¶ć sporo i ulega częstym zmian±.
Może jest kto¶ na bież±co i potwierdzi.

Data: 2011-08-18 09:46:51
Autor: Waldek
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Użytkownik "Aleksander" <aleksanderjWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5a65.00000163.4e4cc115newsgate.onet.pl...
[...]

Chyba tak.
Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty  od 1 do 12 miesiecy  (okres do wyboru)
ze stalym oprocentowaniem 5,75  (7,3*)

Data: 2011-08-18 10:00:10
Autor: Aleksander
> [...]

Chyba tak.

Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty  od 1 do 12 miesiecy  (okres do wyboru)

Dzięki za szybkę odpowiedĽ.
Z GO mam już co¶ wspólnego je¶li w Idea jest identycznie to w GO będzie mi wygodniej.

Data: 2011-08-18 10:45:26
Autor:
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?
Momento, najkorzystniejsza to 6,5% (8%*) w stacjonarnych Getinach na 4M lub to samo w GetBanku (trzeba założyć bezpłatne konto WWW). Tylko w Getinie musz± to być dodatkowe ¶rodki, a w Get mog± być przelane z GOLa. Tylko konieczna jest wizyta w placówce.

Data: 2011-08-18 12:58:18
Autor: Waldek
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Użytkownik <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2iqg6$3fu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mialo byc only wirtualnie ;)

Data: 2011-08-18 13:44:28
Autor: Waldek
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Użytkownik "Waldek" <niet@niet.net> napisał w wiadomo¶ci news:j2ir8c$u3p$1news.onet.pl...

[...]

Gdyby nie tylko, to jeszcze jest jedna lokata
 "a moze dasz sie wyruchac ?"  - na  9%*
http://lp.openonline.pl/lp1/rk/1108-oo-lokata-pomarancz/

Data: 2011-08-19 01:37:04
Autor: Aleksander
> [...]

> Mialo byc only wirtualnie ;)

Gdyby nie tylko, to jeszcze jest jedna lokata

Nie musi być koniecznie wirtualnie , je¶li w marmurku jest korzystniej.
Było w pierwszym po¶cie.
Open już "obsłużony" więcej się nieda. W Getinie musz± być nowe ¶rodki nie zroluje mi się.
Sprawdzę ten GETBANK czyli były "Alianz" , nie ma tam jakich¶ ograniczeń ?
Dzięki

--

Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?