Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Data: 2011-08-18 09:46:51
Autor: Waldek
Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?

Użytkownik "Aleksander" <aleksanderjWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5a65.00000163.4e4cc115newsgate.onet.pl...
Pro¶ba o potwierdzenie ,
Czy na dzi¶ najwyższy przyrost daje "lokata na wy¶cigi " w GO. Chodzi tylko o
lokaty tzw. antybelkowe. Okres 2 lub 3 max 4 miesi±ce , najlepiej aby cała
operacja odbywała się bez konieczno¶ci wizyty w placówce banku

Chyba tak.
Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty  od 1 do 12 miesiecy  (okres do wyboru)
ze stalym oprocentowaniem 5,75  (7,3*)

Data: 2011-08-18 10:00:10
Autor: Aleksander
> [...]

Chyba tak.

Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty  od 1 do 12 miesiecy  (okres do wyboru)

Dzięki za szybkę odpowiedĽ.
Z GO mam już co¶ wspólnego je¶li w Idea jest identycznie to w GO będzie mi wygodniej.

--

Na dzi¶ najwyżej oprocentowana lokata która?