Na emeryturze zabraknie każdemu Polakowi ponad 1000 zł miesięcznie

Data: 2010-09-22 13:32:13
Autor: awe
Na emeryturze zabraknie każdemu Polakowi ponad 1000 zł miesięcznie
Data: 2010-09-22 22:36:02
Autor: Jaksa
Na emeryturze zabraknie każdemu Polakowi ponad 1000 zł miesięcznie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7cpe7$fqn$1news.onet.pl...

http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Na-emeryturze-zabraknie-kazdemu-Polakowi-ponad-1000-zl-miesiecznie,wid,12690071,wiadomosc.html

Ci którzy głosują teraz na PO będą w większości chodzić
po śmietnikach w poszukiwaniu pożywienia.

Najlepsze, że to wcale nie żart, a najbardziej prawdopodobny
scenariusz. Wyobrażacie sobie heska albo dK nurkujących
w kiblach? Ubaw po pachy!

Wcale, ale to wcale, nie jestem poruszony taką perspektywą:))
Należy im się.

Ja wtedy będę leżał do góry brzuchem na wyspie tropikalnej
i już nawet wiem której :)

Jaksa

Data: 2010-09-23 09:55:45
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i7dqvc$jio$3news.eternal-september.org...

[...]

Niestety, po śmietnikach chodzą wyłącznie zwolennicy prezesa PiS. Ot chichot czasów!

--

Zahir

Data: 2010-09-23 10:47:45
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
Przedwczoraj sprawdzalem wycieczki zagraniczne. Chyba wybiore sie znowu do Turcji, tam gdzie bylem ostatnio z tym ze nie dla samej Turcji ale dla zarcia bo jak na 5* hotel oferuja je powyzej standardow. Zreszta miejscowi piloci sa zgodni ze jedzenie jest tam najlepsze
awe

Data: 2010-09-23 11:34:01
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7f46g$so8$1news.onet.pl...

[...]

Tak. a obok tych hoteli największy syf jaki można spotkać!

--

Zahir

Data: 2010-09-25 01:20:37
Autor: Jaksa
On Thu, 23 Sep 2010 11:34:01 +0200, Miglanc <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹźytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:i7f46g$so8$1news.onet.pl...

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:i7dqvc$jio$3news.eternal-september.org...

UĹźytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:i7cpe7$fqn$1news.onet.pl...

[...]

Najlepsze, Ĺźe to wcale nie Ĺźart, a najbardziej prawdopodobny
[...]

i juĹź nawet wiem ktĂłrej :)

Jaksa
-- -- -- -- --
[...]

Bywa, taka juz natura rzeczy.

Osobiscie zreszta lube ten zdecydowany kontrast pomiedzy luksusem
hotelu i slumsami dookola, bardzo fajnie to wyglada przy sniadaniu
w hotelowej restauracji na dachu.

Rozumiesz, upal, bialy obrus, sztucce, wykwintne zarcie, sok dajmy
na to pomaranczowy, a dookola ponizej obdartusy w gliniankach.

Czujesz ten klimat?

Jaksa

Data: 2010-09-25 03:23:02
Autor: MH
Na emeryturze zabraknie każdemu Polakowi ponad 1000 zł miesięcznie

http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Na-emeryturze-zabraknie-kazdemu-Polakowi-ponad-1000-zl-miesiecznie,wid,12690071,wiadomosc.html

No to masz synek przechlapane. Jak się czegoś na szybkości nie dorobisz , a z
całą pewnością za beblanie bzdetów dniami i nocami na psp nikt ci nie zabuli.

Chyć się jakiejś roboty , zarób , bo "na bank" od bliźniaka jedyne co możesz
uzyskać , to "SPIEPRZAJ DZIADU". I w zasadzie zupełnie słusznie !

MH

--

Na emeryturze zabraknie każdemu Polakowi ponad 1000 zł miesięcznie