[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?

Data: 2012-05-28 21:04:34
Autor: DoQ
[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?
W dniu 28-05-2012 19:28, Grejon pisze:
Renault Megane - 1 godzina
Mazda 6 - 0,5 godziny
Renault Trafic - 20 minut.

Tata Indica -4 minuty. Gołąb wleciał na myjnię, najsrał na szczotkę i rozmazał po masce.

--
Pozdr.

Data: 2012-05-28 21:06:28
Autor: Grejon
W dniu 2012-05-28 21:04, DoQ pisze:
[...]

To teraz mój monitor LCD na tą myjnię zabierzesz :D

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-05-29 20:01:35
Autor: Albercik
W dniu 28.05.2012 21:06, Grejon pisze:
[...]

http://www.cosmo.ru/monitor/monitor_cleaner.swf

[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?