[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?

Data: 2012-05-28 20:42:51
Autor: to
[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?
begin Grejon
Renault Megane - 1 godzina
Mazda 6 - 0,5 godziny
Renault Trafic  - 20 minut.

Jak widać jest wyraźna korelacja między wielkością auta a czasem po
jakim zostanie osrane.

Dacia Sandero 1.2 - 1 minuta (chyba ptakom nie podoba się stylizacja)
Tata Indica Vista 1.4 - nie wiem, bo DoQ nie chce mi powiedzieć
Papamobil - trudno orzec, ma barwy maskujące i nie widać czy obsrany
C63 AMG - ptaki nie srają, ale jak się jedzie koło pastwiska to wypada gdzieś tak jeden krowi/byczy placek na kilometr
Fiat Multipla - zero, bo ptaki rzygają na jego widok i nie mają już siły na nic więcej

Mam nadzieję, że pomogłem!

[OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?