Na fali pozdrowień...

Data: 2009-10-12 04:35:59
Autor: Stefandora
Na fali pozdrowień...
....takiej małej fali, bo w sumie tych pozdrowień dużo nie ma...

To ja chciałam pozdrowić parę rowerzystów (ona i on) jadących wczoraj
z Krakowa do Warszawy popołudniowym pociągiem Interregio.
Zostawiliście po sobie na podłodze, tam gdzie siedzieliście, jakieś
papierowe śmieci i pustą puszkę po piwie. Może to czytacie i następnym
razem weźmiecie śmieci ze sobą i wyrzucicie tam gdzie śmieci się
wyrzuca.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-12 05:11:14
Autor: Michał Wolff
Na fali pozdrowień...
On 12 Paź, 13:35, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

parę rowerzystów (ona i on)

Do tego jeszcze poprawna politycznie optymistka :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-12 05:35:09
Autor: Stefandora
Na fali pozdrowień...
On 12 Paź, 14:11, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 12 Paź, 13:35, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> parę rowerzystów (ona i on)

Do tego jeszcze poprawna politycznie optymistka :)

Nie nie, może jak ww. para nie czyta, to może ich znajomi wiedzą coś o
ich wyjeździe/powrocie i będą mogli przekazać, bo już będą wiedzieli,
że to o nich chodzi.... (ufff, przepraszam za to zdanie, ale ząb mnie
boli...)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-12 13:55:08
Autor: Alfer_z_pracy
Na fali pozdrowień...
Stefandora napisała:
Może to czytacie i następnym razem weźmiecie śmieci ze sobą i wyrzucicie tam gdzie śmieci się wyrzuca.

Niepoprawna optymistka :-)

A.

Data: 2009-10-12 14:09:42
Autor: Titus Atomicus
Na fali pozdrowień...
In article <6bf1a373-0678-4966-850f-a70ba8aebea7@z24g2000yqb.googlegroups.com>,
 Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

[...]

Moze oni zostawili te puszke dla tych mrowek ktore zbieraja puszki?

A ty juz po Tatrach?

TA

Data: 2009-10-12 05:32:57
Autor: Stefandora
Na fali pozdrowień...
On 12 Paź, 14:09, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Moze oni zostawili te puszke dla tych mrowek ktore zbieraja puszki?

A papier dla mrówek makulaturowych? Nie pomyślałam o tym...

A ty juz po Tatrach?

Taaaa... Jak przystało na krótki wypad, krótka notka na pl.rec.gory.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-12 21:48:52
[...]