Na godzinę ósmą do kościoła, o dziewiątej zakończenie szkoły

Data: 2012-06-28 17:29:16
Autor: boukun
Na godzinę ósmą do kościoła, o dziewiątej zakończenie szkoły
Popierdolony kraj...
Dawidek mówi mi, że jutro na godzine ósmą idą do kościoła, a o dziewiątej jest zakończenie szkoły. Znaczy on nie idzie, bo nie dałem dziecka zindoktrynować żydowską wiarą katolicką idzie jak cywilizowany człowiek, na dziewiątą, na zakończenie szkoły...
Co to się porobiło, jak mi jest żal tych wszystkich dzieci, co im rodzice taką krzywdę robią, także tych, co kler krytykują, a mimo to, ze strachu przed społecznością, swoje dzieci do kościoła posyłają..., na otwarcie, na zakończenie szkoły i tak do usranej śmierci...

PS. Ostatnio biskupi namawiali do płacenia abonamentu, na stronie 123 telegazety TVP1 chłopaki ostro jadą po klerze, ale w życiu prywatnym, wszyscy równo dają się zniewolić. Kościół zawsze służył władzy, nigdy nie narodowi...

boukun

Na godzinę ósmą do kościoła, o dziewiątej zakończenie szkoły