Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Data: 2010-10-09 20:16:28
Autor: Eulalia Browarek
Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?
Ja się w zasadzie nie znam, ale wydawało mi się, że niedziela jest od tego. Prezes kolejny raz zrobił to w sobotę. Niechże mi jaki¶ sensowny katolik wytłumaczy, bo nie łapię.

Zennon

Data: 2010-10-09 20:20:41
Autor: boukun
Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8qbht$hbo$1news.task.gda.pl...
Ja się w zasadzie nie znam, ale wydawało mi się, że niedziela jest od tego. Prezes kolejny raz zrobił to w sobotę. Niechże mi jaki¶ sensowny katolik wytłumaczy, bo nie łapię.

Zennon

Wzi±ł sobie do serca swoj± żydowsk± religię:

Tradycyjny polski przekład Dekalogu, według Biblii Jakuba Wujka

8Pamiętaj, aby¶ dzień sobotni ¶więcił. 9Sze¶ć dni robić będziesz i będziesz wykonywał wszystkie roboty twoje; 10ale dnia siódmego sabat Pana, Boga twego, jest: nie będziesz wykonywał weń żadnej roboty, ty i syn twój, i córka twoja, sługa twój i służebnica twoja, bydlę twoje i go¶ć, który jest między bramami twymi. 11Przez sze¶ć dni bowiem czynił Pan niebo i ziemię, i morze, i wszystko, co w nich jest, a odpocz±ł dnia siódmego; i dlatego pobłogosławił Pan dniowi sobotniemu i po¶więcił go.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod ¦cian± Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywi¶cie wyznania chrze¶cijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem sk±d się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-10-09 20:33:27
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-09 20:16, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Też się nie znam na tym, ale wydaje mi się że każdy dzień jest dobry na wizytę na grobach bliskich.

Data: 2010-10-09 20:53:09
Autor: raff
Na groby bliskich chodzi siÄ™ w sobotÄ™ ?!?! ?
W dniu 2010-10-09 20:33, jadrys pisze:
W dniu 2010-10-09 20:16, Eulalia Browarek pisze:
Ja się w zasadzie nie znam, ale wydawało mi się, że niedziela jest od
tego.
Prezes kolejny raz zrobił to w sobotę. Niechże mi jakiś sensowny katolik
wytłumaczy, bo nie łapię.

Zennon

Też się nie znam na tym, ale wydaje mi się że każdy dzień jest dobry na
wizytÄ™ na grobach bliskich.

A kazdy powod jest dobry, zeby sie dopierdolic, vide: Zenek.

R.

Data: 2010-10-09 21:31:30
Autor: awe
Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8qdmu$6ja$2news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- --
a co mu zostalo? gowno
awe

Data: 2010-10-12 08:44:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-09 20:53, raff pisze:
[...]

No właśnie, - widać że krytykanci nie za bardzo mają merytoryczne atuty swojej krytyki.

Data: 2010-10-10 00:01:13
Autor: matusm
Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8qd7t$5qf$1news.onet.pl...
[...]

Czerwone to chodza tylko na swieto 1-maja ,czy rocznica rewolujcji a inni wtedy gdy maja czas i potrzebe zapalenia  swieczki na grobie

Obyczaje ,obyczaje swinieja bo ciagle,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-12 08:44:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-10 00:01, matusm pisze:
[...]

A gdzie ty widzisz w Polsce "czerwone"?

Data: 2010-10-10 00:06:23
Autor: Jaksa
Na groby bliskich chodzi siĂŞ w sobotĂŞ ?!?!?
On Sat, 09 Oct 2010 20:16:28 +0200, Eulalia Browarek <tyskie@browal.pl>  wrote:

Ja siĂŞ w zasadzie nie znam, ale wydawaÂło mi siĂŞ, Âże niedziela jest od  tego.
Prezes kolejny raz zrobi³ to w sobotê. Niech¿e mi jaki¶ sensowny katolik
wytÂłumaczy, bo nie ÂłapiĂŞ.

Zennon

Niedziela to jest od uczeszczania na msze swieta.

A na wizyte na grobach, kazdy dzien jest dobry.

Ja jestem zdziwiony ze ty zenek wogole chodzisz na groby
swoich bliskich, chocby i od niedzieli.

Jaksa

Data: 2010-10-10 13:46:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Na groby bliskich chodzi sie w sobote ?!?!?

"Jaksa" op.vkbw0xdj1j561p@atlantis

: A na wizyte na grobach, kazdy dzien jest dobry.

Czyli Jarosław Kaczyński niepotrzebnie zwlekał tyle lat z odwiedzeniem grobu brata? :)

Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?