Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Data: 2010-10-09 20:20:41
Autor: boukun
Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i8qbht$hbo$1news.task.gda.pl...
Ja się w zasadzie nie znam, ale wydawało mi się, że niedziela jest od tego. Prezes kolejny raz zrobił to w sobotę. Niechże mi jakiś sensowny katolik wytłumaczy, bo nie łapię.

Zennon

Wziął sobie do serca swoją żydowską religię:

Tradycyjny polski przekład Dekalogu, według Biblii Jakuba Wujka

8Pamiętaj, abyś dzień sobotni święcił. 9Sześć dni robić będziesz i będziesz wykonywał wszystkie roboty twoje; 10ale dnia siódmego sabat Pana, Boga twego, jest: nie będziesz wykonywał weń żadnej roboty, ty i syn twój, i córka twoja, sługa twój i służebnica twoja, bydlę twoje i gość, który jest między bramami twymi. 11Przez sześć dni bowiem czynił Pan niebo i ziemię, i morze, i wszystko, co w nich jest, a odpoczął dnia siódmego; i dlatego pobłogosławił Pan dniowi sobotniemu i poświęcił go.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Na groby bliskich chodzi się w sobotę ?!?!?