Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny też nie wolno...

Data: 2009-08-04 16:41:09
Autor: Piotr
Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny też nie wolno...
"Policja przesłuchuje kibiców, tylko dlatego, że naśmiewają się z
kolegi Grzegorza Schetyny. – To nie jest normalne, że policja wywleka
z domu ludzi o szĂłstej rano tylko dlatego, Ĺźe robili sobie Ĺźarty z
kolegi Grzegorza Schetyny – mówi dla poseł PiS Adam Hofman dla
tygodnika "Wprost", który opisuje sprawę.
Chodzi o dyrektora klubu piłkarskiego KGHM Zagłębie Lubin Dariusza
Machińskiego. Jest on uważany za człowieka Grzegorza Schetyny. Kibicom
w Lubinie nie spodobało się, że będzie on nowym dyrektorem klubu -
uważają bowiem, że nie ma do tego kompetencji, czemu dali wyraz na
głos podczas ostatniego sparingu Zagłębia ze Śląskiem Wrocław."

http://wiadomosci.onet.pl/2020424,11,item.html

Za mówienie na homosia "pedał" pani dostała 15kzł mandatu, ciekawe ile
można w takim razie zarobić za nabijanie się z jakiegoś lokalnego
bonzy?
Piotr

Data: 2009-08-04 08:04:27
Autor: Grzegorz Z.
Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny t eż nie wolno...
Pomyśl pezet ile możesz dostać jak pedałem nazywasz publicznie kogoś
kto nawet nie jest gejem!

Data: 2009-08-04 17:25:48
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:04:27 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Pomyśl pezet ile możesz dostać jak pedałem nazywasz publicznie kogoś
kto nawet nie jest gejem!

A co to jest te "gejem", nie jest to aby też obraźliwe?
A za pedała...
Ja wiem... Ze osiem lat? Albo i dożywocie... Ech spelniło by się wam marzenie, co?
Piotr
PS. Nie ma się co martwić bo i tak się spełni, sekretarzy/komisarzy
tylko zastąpią "mecenasi" i będzie git.

Data: 2009-08-04 08:29:03
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ech spelniło by się wam marzenie, co?
Piotr
PS. Nie ma się co martwić bo i tak się spełni, sekretarzy/komisarzy

A jak Goryszeskie, Niesioły i Kerny co tydzień na początku lat 90'tych
ganiały się wzajemnie po sądach cywilnych za to co jeden powiedział o
drugim do mikrofonów "Wu Wu", to pewnie już byliśmy siedemnastą
republiką...

Data: 2009-08-04 17:33:20
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:29:03 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Pieniactwo to nie jest dobra cecha. A pieniactwo państwowe, czyli
penalizacja sąsiedzkich kłótni (z drakońskimi karami) to już
osiemnasta republika.
Piotr

Data: 2009-08-04 08:35:19
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 17:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Pieniactwo to nie jest dobra cecha. A pieniactwo państwowe, czyli
penalizacja sąsiedzkich kłótni (z drakońskimi karami) to już

Znaczy powinno się penalizować dopiero wtedy jakby geja zabiła
(osobiście lub przez umyślnych) ?

Data: 2009-08-04 17:39:51
Autor: Piotr
Dnia Tue, 4 Aug 2009 08:35:19 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Znaczy powinno się penalizować dopiero wtedy jakby geja zabiła
(osobiście lub przez umyślnych) ?

Ja się już odzwyczaiłem od twojego wekslowania, he, he... Rence i nogi
siem uginajom od twoich debilnych wygibasów zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-08-04 19:05:48
Autor: ColgatesBilly
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:0adf7e06-bf38-4ed5-a496-9a53d8d07ea8h21g2000yqa.googlegroups.com...
Pomyśl pezet ile możesz dostać jak pedałem nazywasz publicznie kogoś
kto nawet nie jest gejem!

Spadaj spedalona mendo!

Kol

Data: 2009-08-04 20:34:37
Autor: Piotr
Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny też nie wolno...
Dnia Tue, 4 Aug 2009 19:05:48 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Spadaj spedalona mendo!

Hm, tak lekko licząc 37 tysięcy...
Piotr

Data: 2009-08-04 22:02:57
Autor: ColgatesBilly
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1tqcaw626ly9q.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 4 Aug 2009 19:05:48 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Spadaj spedalona mendo!

Hm, tak lekko licząc 37 tysięcy...
Piotr

Ciekawe, ze kogo nie zapytam, to podobnie jak ja
pedala w zyciu nie uswiadczyl...

Kol

Data: 2009-08-04 23:01:07
Autor: Grzegorz Z.
On 4 Sie, 20:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 4 Aug 2009 19:05:48 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

> Spadaj spedalona mendo!

Hm, tak lekko licząc 37 tysięcy...

Zależy czy mu się poprzednie zawiasy skończyły he, he, he

Data: 2009-08-04 20:49:43
Autor: Lorn
Na homosiĂłw nie wolno i na kolesiĂłw S chetyny teĹź nie wolno...

Ma ten Hofman wyobraźnię... :>

Data: 2009-08-04 20:53:09
Autor: Piotr
Na homosiĂłw nie wolno i na kolesiĂłw S chetyny teĹź nie wolno...
Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:49:43 +0200, Lorn napisał(a):

Ma ten Hofman wyobraźnię... :>

Brzmi fantastycznie? He, he, a te popsute przez Ziobrę laptopy ci jakoś
słuchu nie raziły. Ot relatywizm.
Piotr

Data: 2009-08-04 20:58:20
Autor: Lorn
Piotr pisze:
Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:49:43 +0200, Lorn napisał(a):
Ma ten Hofman wyobraźnię... :>

Brzmi fantastycznie?

Idiotycznie :> he, he? :>

a te popsute przez Ziobrę laptopy ci jakoś
słuchu nie raziły. Ot relatywizm.

Za laptopy nikogo o 6 rano nie wywlekano z wyra. :>

Data: 2009-08-04 21:02:15
Autor: Piotr
Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:58:20 +0200, Lorn napisał(a):

Za laptopy nikogo o 6 rano nie wywlekano z wyra. :>

Bo, bo Kolendzie ten specjalnie zmasakrowany laptop normalnie odpalił, to
aresztowania wstrzymano, he, he.
Przez debili i dla debili.
Piotr

Data: 2009-08-04 21:05:44
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Dla debili tłumaczysz to w tak debilny sposób? :> he, he? :>

Data: 2009-08-04 21:03:01
Autor: matador
Lorn pisze:

Za laptopy nikogo o 6 rano nie wywlekano z wyra. :>

Mało brakowało, pośliznęli się na dorszach.

matador.

Data: 2009-08-04 21:04:11
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

Za laptopy nikogo o 6 rano nie wywlekano z wyra. :>

Mało brakowało, pośliznęli się na dorszach.

Zepsuta rybka nie była :)

Data: 2009-08-04 21:05:53
Autor: matador
Lorn pisze:
matador pisze:
Lorn pisze:

Za laptopy nikogo o 6 rano nie wywlekano z wyra. :>

Mało brakowało, pośliznęli się na dorszach.

Zepsuta rybka nie była :)

Ale uwędziła się w bagażniku "najsampierw".

matador.

Data: 2009-08-04 23:10:04
Autor: Antenka
Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny t eż nie wolno...
Jewropejski kołchoz = Sodoma i Gomara to też nie dziwota, że za
moment  każdy kołchoźnik  będzie nazywany sodomitą, oczywiście
spedalonym sodomitą :DDD

Antenka

Na homosiów nie wolno i na kolesiów Schetyny też nie wolno...