Na ile km starcza wolnobieg+łańcuch?

Data: 2011-07-19 18:22:57
Autor: Jacek Maciejewski
Na ile km starcza wolnobieg+łańcuch?
Dnia Tue, 19 Jul 2011 18:02:51 +0200, Wojtek napisał(a):

Czasem jakaś wycieczka weekendowa. Pakiet wytrzymał 2800km. Kosztował 35zł. Do tego łańcuch Shimano. Pakiet 7-mio rzędowy.

Mi komplet tanich Shimano zębatek przednich i tylnych wytrzymał 15000km. Do
tego 2 no name łańcuchy. Ale na ostatnich 2 tysiącach już na niektórych
przełożeniach łańcuch przeskakiwał na zębach jak docisnąłem pedały jadąc
pod górę. No, ale do obsługi służyła podwójna naramowa nieindeksowana
manetka w starym stylu, przez co do końca nie miałem problemów z wrzuceniem
dowolnego przełożenia. --
Jacek

Na ile km starcza wolnobieg+łańcuch?